Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εδώ Γκρινιάζουμε Ελεύθερα! (πιθανά σπόιλερς)
(16-05-2016, 06:09 PM)Dragonlord link Wrote: Ο λάκκος των Δρακόντων.

Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin (clap) (clap) (clap) (clap)
Respect, man! 
[Image: tumblr_o93djqxP231rg4myfo1_500.gif]
Reply
Οι D&D το πάνε από το κακό στο χειρότερο
Έχουνε απλοποιήσει τα πάντα...Σε μια μεριά είναι οι καλοί και στην άλλη οι κακοί


Στον Ramsay τα έχουν δώσει όλα έτοιμα....2 μεγάλους οίκους να τον υποστηρίζουν και προσπαθούν να τον κάνουν Super κακό....Του δίνουν τον Rickon στο πιάτο ενώ θα μπορούσαν οι Umber να τον εμφανίσουν αργότερα και να πάρουν την εξουσία.....Ο Rickon θεωρήτε νεκρός και είναι μεγάλο πλεονέκτημα....Αλλά για κάποιο λόγο οι Umber θέλουν να κάνουν τον Ramsay ποιο ισχυρό


Στην Daenerys για να γίνει επική σκηνή πρέπει οι Dothraki να είναι οι κακοί....Να θέλουν να την βιάσουν ομαδικά μαζί με τα άλογα και γενικά όλοι οι Dothraki να είναι τέρατα γιατί αλλιώς θα πέφταμε σε αντιφάσεις....Και ο Dario με τον Jorah να σκοτώνουν κακούς Dothraki και όχι απλούς ανθρώπους


Στο Kings Landing πρέπει να συνεργαστούν η Cercei με τους Tyrell εναντίον των κακών σπουργιτιών....Η Cercei για κάποιο λόγο θέλει να ελευθερωθεί η Margary ενώ η ίδια την έκλεισε μέσα


Ο Jon πρέπει να είναι ο Super ήρωας....όλες του οι επιλογές να είναι για καλό σκοπό και να θέλει να νικήσει τους κακούς Bolton....Και όλα αυτά αφού παραιτηθεί από Άρχοντας Διοικητής για να μην μπλέξει την φρουρά στον πόλεμο


Επίσης  ο Bran είναι ένας από τους λίγους λόγους που βλέπω την σειρά και είναι ενδιαφέρον χαρακτήρας....Τον δείχνουν 5 λεπτά το πολύ σε λίγα επεισόδια και τρώνε χρόνο στο Meereen και στο Kings Landing που είναι βαρετά \
Στο επόμενο σίγουρα ο Bloodraven θα ξυπνήσει τον Bran την στιγμή που η σκηνή θα γίνει ενδιαφέρον [size=78%]  [/size]
"Προσπαθούσα να κερδίσω το θρόνο για να σώσω το βασίλειο, όταν θα έπρεπε να σώσω το βασίλειο για να κερδίσω το θρόνο."
Reply
Μην αναφέρω το στερεότυπο με τον Loras ότι επειδή είναι Gay πρέπει να είναι και αδύναμος και να κλαίει σαν μικρό παιδί
"Προσπαθούσα να κερδίσω το θρόνο για να σώσω το βασίλειο, όταν θα έπρεπε να σώσω το βασίλειο για να κερδίσω το θρόνο."
Reply
[member=3008]WardenOfTheNorth1[/member]


Συμφωνώ απόλυτα!
Ειδικά για τον Λόρας!


Αν και μισώ τους Ταϊρέλ, στα βιβλία ο Λόρας είναι γενναίος και καλός πολεμιστής και δεν είναι κακός.
Εδώ είναι απλά αδύναμος και απόλυτα ανίκανος να διαχειριστεί την κατάσταση.
Στα βιβλία είχαμε την σκηνή όπου η Μάργκαιρυ μαθαίνει για τον τραυματισμό του Λόρας και είναι σοκαρισμένη, εδώ την έχουμε σε φάση Ανν Μπολέν.


Η Ντόρμερ είχε παίξει την Ανν στους Τυδωρ, και εκεί πάλι είχε φυλακιστεί και είχε αδερφό γκέι. Νομίζω ότι οι σεναριογράφοι ακολουθούν την ίδια συνταγή.
[Image: the-tudors.jpg]


Κάποια άλλα σημεία:

  • Ο Θήον όταν η Γιάρα θέλησε να τον σώσει είπε όχι, αλλά τώρα χάρη στην Σάνσα, βρήκε κουράγιο και επιστρέφει σπίτι? Αν ζούσε ακόμα ο πατέρας του θα τον πέταγε έξω.
  • Ο ΜΔ πως μπορεί να αντιμετωπίσει ξανά την Σάνσα? Τί περιμένει δηλαδή? Να του πει και ευχαριστώ που την έσωσε από τον Ράμσεϋ?
  • O Tζειμυ εξακολουθεί να είναι υποταγμένος
  • O Tζειμυ εξακολουθεί να είναι υποταγμένος
  • O Tζειμυ εξακολουθεί να είναι υποταγμένος
  • O Tζειμυ εξακολουθεί να είναι υποταγμένος
  • O Tζειμυ εξακολουθεί να είναι υποταγμένος
  • O Tζειμυ εξακολουθεί να είναι υποταγμένος
  • O Tζειμυ εξακολουθεί να είναι υποταγμένος
  • Ο ΜΔ στα βιβλία έχει μια μπάσταρδη κόρη, την Αλέϋν Στόουν. Θα αποκαλύψει την πραγματική της ταυτότητα, όταν έρθει η στιγμή. Στην σειρά, ήδη από τον 4ο κύκλο, μαθαίνουν στην Κοιλάδα ότι πρόκειται για την Σάνσα. Άρα ποιός ο λόγος να έχει μυστική ταυτότητα? Ο ΜΔ τώρα πρέπει να βρει μια πειστική δικαιολογια για το πως η Σάνσα παντρεύτηκε τον Ράμσεϋ Μπόλτον.
  • Aκόμα ο Ντάβος να μάθει για την Σιρήν?





He was sick of it, sick of lords and lies, sick of his father, his sister, sick of the whole bloody business.
Reply
Αυτό το topic δημιουργήθηκε για ξεκάθαρους λόγους, τους οποίους αν ξεχάσατε, μπορείτε να ξανά διαβάσετε στο αρχικό ποστ.
Τα τελευταία μηνύματα σας διαγράφτηκαν.
Owner & Administrator
Reply
Ήρθε η ώρα να γκρινιάξω!
Τι θα γίνει με το βλαμμένο τον Ράμσεϊ;;;;;;;;;;; Όλα εύκολα θα του έρχονται;;;;;;;;; Το γλυκόπικρο τέλος του Μάρτιν περιλαμβάνει τον Ράμσεϊ ζωντανό και ευχαριστημένο;;;;;;;;;;

Και το Μηρίν με έχει κουράσει φέτος. Μόνο ο Τύριον με τους δράκους είχε ενδιαφέρον και σημασία. Άντε να ξεκουνηθεί η άλλη από εκεί με τους Ντοθράκι να τελειώνουμε. Να γίνονται πράγματα που θα λεγε και η Βάνα Tongue

Ο φίλος μου, που δεν έχει διαβάσει τα βιβλία και δεν μπαίνει σε φόρα για να ξέρει τι λέγεται σχετικά με τις τρύπες στην πλοκή, μου είπε από μόνος του ό,τι έχει ειπωθεί εδώ σχετικά με το πού παραπαίει η ιστορία. Εκτός των άλλων είπε ότι πλέον η σκηνοθεσία είναι καθαρά κινηματογραφική γι'αυτό και οι περιττές σκηνές ή η σκηνή με τον Τζον να φεύγει απ΄το κάστρο αλλά ξαφνικά, στο 4ο, τσουπ! Είναι μέσα και ω τι περίεργο δεν έφυγε ποτέ γιατί έπρεπε να βρεθεί με τη Σάνσα. Όλα χάριν εντυπωσιασμού γίνονται πλέον.

Τρομερή ασυνέπεια και ανισορροπία στην εξελίξη των χαρακτήρων και της όλης ιστορίας.
"Μόνοι γεννιόμαστε και μόνοι πεθαίνουμε,αλλά καθώς περπατούμε μέσα σε αυτό το μαύρο πέπλο παίρνουμε δύναμη ο ένας από τον άλλο." - Μελισάντρα
Reply

Στις πρώτες σεζόν προσπαθούσα να δικαιολογώ τη σειρά. Και μετά ήρθε η 5η... Η 6η σεζόν δεν έχει φτάσει ακόμα τα επίπεδα εκνευριστικότητας της 5ης, αλλά είναι πολύ κοντά.

Έχει αρκετά προβλήματα η σειρά, τα οποία τα έχετε αναφέρει σε μεγάλο βαθμό. Είναι ένα συγκεκριμένο όμως που δεν αντέχω με τίποτα.

Σάνσα.

Από τότε που αποφάσισαν να πλασάρουν τη Σάνσα ως 'σκοτεινή', 'badass' και άσσο στις δολοπλοκίες, σταμάτησε και κάθε εξέλιξη του χαρακτήρα της.
Όταν επέστρεψε στο Winterfell να παντρευτεί, το μόνο που έκανε ήταν να πετάει σπόντες στους Bolton, να τη λέει στην τύπισσα που τα 'χε με τον Ramsey, και να προκαλεί τον Ramsey. Μόλις ο Ράμσευ άρχισε να την κακοποιεί προσπαθούσε να βάλει τύψεις στον Θήον να τη βοηθήσει/σώσει. Του 'βαλε το κερί στα χέρια και απαίτησε να πάει να το ανάψει (ώστε να έρθει η Μπριέν να τη σώσει, όχι γιατί η Σάνσα είχε κάποιο δικό της σχέδιο), και αυτός πήγε κατευθείαν στον Ράμσευ.

Τώρα που το έσκασε, μετά από μια άχαρη συγγνώμη στον Τζον, του λέει να πάει να ρισκάρει τη δική του τη ζωή για να πολεμήσει τον Bolton.
Μ' αρέσει που όλη η δυναμικότητά της είναι να εμψυχώνει άλλους να κάνουν πράματα για χάρη της. Σε όσο τηλεοπτικό χρόνο δεν είναι θύμα, είναι αγενής και μοιράζει συνεχώς εντολές, που δεν τις έχει καν σκεφτεί προσεκτικά. Είναι ακόμα το κοριτσάκι της πρώτης σεζόν: Λέει ό,τι της έρχεται στο κεφάλι χωρίς να αναλογιστεί τα ρίσκα και τις συνέπειες, και δεν κάνει τίποτα.

Η Σάνσα στη βιβλία είναι συνεσταλμένη και σοβαρή. Δεν μιλάει όταν δεν έχει κάτι ουσιαστικό να συνεισφέρει. Αμύνεται με το να κρύβεται και με το να είναι ευγενική. Με τον ίδιο τρόπο καταφέρνει και πράματα: γοητεύοντας τους ανθρώπους. Δεν κλαίγεται όλη την ώρα. Μαθαίνει σταδιακά να αντιλαμβάνεται τα κίνητρά τους, τις αδυναμίες τους και μελετάει τις συμπεριφορές τους, ώστε να ξέρει πως να τους χειριστεί. Επίσης, προστατεύει τον εαυτό της. Ναι, είναι από τους πιο αδύναμους - σωματικά - χαρακτήρες και παρόλα αυτά προστατεύει τον εαυτό της. Πώς; Απλά σκέφτεται πριν πράξει και δεν κάνει πράματα που θα τη θέσουν σε κίνδυνο. Γιατί; Γιατί δεν είναι ηλίθια!

Έλεος πια με την υποτιθέμενη δυναμικότητα των γυναικών της σειράς. Όλες παρουσιάζονται σαν καταπιεσμένες γκρινιάρες, που είναι συνεχώς έτοιμες για καυγά (και φυσικά μισούν η μία την άλλη).

"Who are you, child?"
"No one."
Reply
Μολις στο προηγουμενο επεισοδιο ο Μικροδαχτυλος (μετα απο προφανως ενα αρκετα μεγαλο διαστημα απ οταν εφυγε απο το Γουιντερφελ) επανεμφανηστικε στο Ευρι. Τωρα στο επομενο επεισοδιο θα βρεθει στο τειχος;;;
Φτανει πια με αυτες τις τηλεμεταφορες! και φανταζομαι πως σε ολα τα αλλα σημεια της ιστοριας ο χρονος θα εχει προχωρησει λιγες μέρες ή και ώρες...
Reply
[member=554]no one[/member]


Το πρόβλημα είναι ότι μέχρι τον 4ο κύκλο η Σάνσα στην σειρά υπήρχε για να αναδείξει την ψυχική δύναμη άλλων χαρακτήρων. Με εξαίρεση ορισμένες σκηνές, όπως πχ στο Σεπτ κατά την διάρκεια της μάχης στον Μαυροπόταμο, η Σάνσα παρουσιαζόταν αδύναμη και άβουλη.
Στον 1ο κύκλο υπήρχε για να δείξει πόσο δυναμική είναι η Άρυα και ψεύτης ο Τζόφρυ.
Στον 2ο και 3ο κύκλο, υπήρχε για να δείξει πόσο διεστραμμένος είναι ο Τζόφρυ και πόσο ευγενικός και μεγαλόκαρδός είναι ο Τύριον.
Στον 4ο ξαφνικά έγινε Νταρθ Σάνσα, μόνο και μόνο για να την παραδώσουν στον Ράμσεϋ στον 5ο κύκλο...


Και ναι, η ιδέα των Ντιντι για μια δυναμική γυναίκαι είναι οι σπόντες, οι τύψεις και να αναζητεί κάποιον να την σώσει.


Ειλικρινά όλη η φάση με το κερί και το φτερό ήταν άκυρη.




Συμφωνώ απόλυτα για την εξέλιξη της Σάνσα στα βιβλία αλλά στην σειρά για κάποιο λόγο ενώ βλέπουμε την εκπαίδευση σταδιακά, των Μπραν και Άρυα, στην Σάνσα όλα έγιναν απότομα.Σε όσους ακόμα δεν το έχουν διαβάσει, συνιστώ μια ματιά στο κεφάλαιο της από τους Ανέμους. Είναι πολύ ωραίο.


[member=2875]Prousalis[/member] Ναι, είναι σπαστικό το πόσο γρήγορα τηλεμεταφέρονται, suspension of disbelief σου λέει μετά. Νομίζω ότι ο χρόνος κυλάει αργά μόνο για τον Σαμ, διαφορετικά θα έπρεπε να είχε ήδη φτάσει σπίτι του.





He was sick of it, sick of lords and lies, sick of his father, his sister, sick of the whole bloody business.
Reply
Και αναρωτιόμουν πόσο χειρότερο μπορεί να γίνει


Ο Bran μπορεί να δει οράματα ακόμα και όταν δεν είναι στο δέντρο


Ο Hodor έγινε έτσι επειδή στο μέλλον θα κρατούσε την πόρτα και η Meera θα του φώναζε Hold the Door....Αυτός θα το άκουγε μέσω του Bran...Οι D&D μπέρδεψαν την σειρά χειρότερα


Χρειαζόταν αυτό το πράμα...Game of Thrones βλέπουμε όχι Lost


Μπράβο από εμένα...Κατάφεραν και έκαναν σκηνή με White Walkers απαράδεκτη
"Προσπαθούσα να κερδίσω το θρόνο για να σώσω το βασίλειο, όταν θα έπρεπε να σώσω το βασίλειο για να κερδίσω το θρόνο."
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 40 Guest(s)