@godric, έχεις απόλυτο δίκιο σ' αυτό.
Η "απόδειξη" που παρουσίασαν στη σειρά για το ότι ο Όλυβαρ είχε σεξουαλικές σχέσεις με τον Λόρας πραγματικά μπάζει από παντού μέσα στο αφηγηματικό σύμπαν της σειράς και των βιβλίων. Από τη στιγμή που ο Όλυβαρ κατέθεσε ότι ήταν ακόλουθος του Λόρας, η απόδειξή τους αχρηστεύεται. Οι ακόλουθοι στο Μεσαίωνα βοηθούσαν τους ιππότες να ντυθούν, να γδυθούν και να κάνουν μπάνιο. Το πιο φυσικό θα ήταν να γνωρίζει ο ακόλουθος του Λόρας για ένα σημάδι που αυτός είχε στον μηρό. Επιπλέον, η γύμνια εκείνη την εποχή ανάμεσα σε άντρες δεν ήταν ντροπή - δεν βρισκόμαστε στην Βικτοριανή Εποχή του πουριτανισμού. Δεν είναι ανάγκη να έχουν σεξουαλικές σχέσεις δύο άντρες μεταξύ τους για να έχουν δει γυμνό ο ένας τον άλλον.
Η σειρά δεν είναι καλά ενημερωμένη όσον αφορά το σύμπαν και την εποχή των βιβλίων και επηρεάζεται όλη την ώρα από σημερινές αντιλήψεις και νοοτροπίες και γι' αυτό "εκτίθεται" πολύ συχνά τώρα που αποφάσισε να μην ακολουθήσει τα πατήματα του Μάρτιν.
Ο Ζάκεν το είπε αυτό στην Άρυα εννοώντας ότι, μολονότι δεν έχει χάσει ακόμη την προσωπικότητα της Άρυα εντελώς, ώστε να γίνει Απρόσωπη, είναι ωστόσο σε θέση να πάρει τη μορφή κάποιου άλλου σ' αυτή τη φάση. Δεν θυμάμαι να υπάρχει αυτή η φράση στα βιβλία (μπορεί να κάνω και λάθος, βέβαια), αλλά αυτό εννοούσε, όχι ότι δεν "το' χει" η Άρυα. Όσο για την εκδίκηση, είναι αυτό που ο Καλοσυνάτος Γέρος (Ζάκεν στη σειρά) προσπαθεί να την κάνει να αφήσει πίσω της. Γιατί όσο η Άρυα θέλει εκδίκηση, τόσο αυτό σημαίνει ότι βρίσκεται προσκολλημένη στον παλιό της εαυτό και αυτό την αποτρέπει από το να γίνει μια σωστή Απρόσωπη.
Η "απόδειξη" που παρουσίασαν στη σειρά για το ότι ο Όλυβαρ είχε σεξουαλικές σχέσεις με τον Λόρας πραγματικά μπάζει από παντού μέσα στο αφηγηματικό σύμπαν της σειράς και των βιβλίων. Από τη στιγμή που ο Όλυβαρ κατέθεσε ότι ήταν ακόλουθος του Λόρας, η απόδειξή τους αχρηστεύεται. Οι ακόλουθοι στο Μεσαίωνα βοηθούσαν τους ιππότες να ντυθούν, να γδυθούν και να κάνουν μπάνιο. Το πιο φυσικό θα ήταν να γνωρίζει ο ακόλουθος του Λόρας για ένα σημάδι που αυτός είχε στον μηρό. Επιπλέον, η γύμνια εκείνη την εποχή ανάμεσα σε άντρες δεν ήταν ντροπή - δεν βρισκόμαστε στην Βικτοριανή Εποχή του πουριτανισμού. Δεν είναι ανάγκη να έχουν σεξουαλικές σχέσεις δύο άντρες μεταξύ τους για να έχουν δει γυμνό ο ένας τον άλλον.
Η σειρά δεν είναι καλά ενημερωμένη όσον αφορά το σύμπαν και την εποχή των βιβλίων και επηρεάζεται όλη την ώρα από σημερινές αντιλήψεις και νοοτροπίες και γι' αυτό "εκτίθεται" πολύ συχνά τώρα που αποφάσισε να μην ακολουθήσει τα πατήματα του Μάρτιν.
(18-05-2015, 10:43 PM)Nica link Wrote:. Τι καταλαβατε εσεις απο αυτο που ειπε ο τυπος στο τελος? Οτι δεν εισαι ετοιμη να γινεις κανενας αλλα μπορεις να γινεις καποιος? Υπαρχει αυτο στα βιβλια? Γιατι εχω την εντυπωση οτι βλεπει πως δεν το χει η κοπελια κι ετοιμαζεται να την αφησει να επιτυχει την εκδικηση της προσφεροντας της καποια οπλα.
Ο Ζάκεν το είπε αυτό στην Άρυα εννοώντας ότι, μολονότι δεν έχει χάσει ακόμη την προσωπικότητα της Άρυα εντελώς, ώστε να γίνει Απρόσωπη, είναι ωστόσο σε θέση να πάρει τη μορφή κάποιου άλλου σ' αυτή τη φάση. Δεν θυμάμαι να υπάρχει αυτή η φράση στα βιβλία (μπορεί να κάνω και λάθος, βέβαια), αλλά αυτό εννοούσε, όχι ότι δεν "το' χει" η Άρυα. Όσο για την εκδίκηση, είναι αυτό που ο Καλοσυνάτος Γέρος (Ζάκεν στη σειρά) προσπαθεί να την κάνει να αφήσει πίσω της. Γιατί όσο η Άρυα θέλει εκδίκηση, τόσο αυτό σημαίνει ότι βρίσκεται προσκολλημένη στον παλιό της εαυτό και αυτό την αποτρέπει από το να γίνει μια σωστή Απρόσωπη.