30-07-2015, 06:32 PM
[member=2820]odykal[/member]
Επισημαίνω τον Στάνις γιατί τον θεωρώ χαρακτηριστικό παράδειγμα αδικίας (αν αυτή υπάρχει), το οποίο αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να κρίνω αν όντως υφίσταται αλλά…
Όσον αφορά τον Στάνις δεν μιλάμε απλώς για μία αδικία αλλά για μία ουσιαστική αποδόμηση του χαρακτήρα του μέσω μίας εξέλιξης που δεν υπάρχει στα βιβλία (ακόμα τουλάχιστον) ή και να υπάρξει αποκλείεται να είναι με τον ίδιο τρόπο άρα ούτως ή άλλως θα έχει αλλάξει το περιεχόμενο της.
Άρα ρωτάω ποια η γνώμη του συγγραφέα για την συγκεκριμένη περίπτωση;
Γιατί αν ο ίδιος αισθάνεται πως η σειρά δεν αλλοιώνει τον ήρωα του, παρόλο που αλλάζει η αφήγηση των γεγονότων, άρα μικρές σεναριακές τροποποιήσεις στους χρόνους ή στην αλληλουχία δεν συνιστούν αλλαγές ουσίας για τους χαρακτήρες κατά τον ίδιο τον συγγραφέα, πως θα επικαλεστώ εγώ σαν fan πως αυτό συμβαίνει είτε στον Στάνις ή ακόμα και σε άλλους χαρακτήρες, όταν ο ίδιος ο συγγραφέας που γνωρίζει καλύτερα τα πλαίσια των ηρώων του, δεν ανησυχεί για αυτό;
Αυτό εννοώ αλλά με μία διαφορά και θέλω να την επισημάνω για να μην υπάρχει περιθώρια παρεξήγησης…
Διαφορές και αποκλίσεις και κριτική και συγκρίσεις θα υπάρξουν από όλους. Αυτό μπορεί να είναι και ένας από τους στόχους της γραμμής marketing του συγγραφέα αλλά και των παραγωγών. Αλλά όχι σε σημείο που να επιφέρουν ουσιώδεις διαφορές που καταλήγουν σε αδικία. Σε ρεαλιστική αδικία. Η περίπτωση του Στάνις παραπάνω είναι ενδεικτική.
[member=194]nirne[/member]
Η συμφωνία για διαφωνία είναι η μόνη συμφωνία που θα πάρεις από μένα εδώ (χαχα, στο λέω λίγο στο κλίμα του Μάρτιν).
Σοβαρά, δεν αναγνωρίζω τις διαφορές που επισημαίνει ο Μάρτιν ως διαφορές ουσίας, γιατί δεν είναι μόνο η σκηνή σαν σκηνή, είναι αν τελικά κατά πόσο οι διαφοροποιήσεις που υπάρχουν μέσα σε αυτή την σκηνή επιφέρουν ουσιαστική αλλαγή στην εξέλιξη και στο χαρακτήρα του ήρωα που συζητάμε. Εκεί είναι η διαφορά μας, εγώ λέω όχι, εσύ λες ναι.
Και τελικά είναι αυτή η γνώμη που έχει ο ίδιος ο συγγραφέας για την τηλεοπτική μεταφορά;
Ναι σου λέει αλλαγές στη σκηνή υπάρχουν αλλά από την άλλη κοίτα και το παράδειγμα της Σκάρλετ.
Θεωρώ πως το παράδειγμα της Σκάρλετ είναι ένα κακό παράδειγμα, εκτός και οι ήρωες του δεν είναι τίποτα άλλο από τα αθέατα παιδιά στη ζωής της Σκάρλετ, παρόλα αυτά για να το χρησιμοποιεί ως παράδειγμα μάλλον θεωρεί πως δεν υπάρχει πραγματικό issue.
Οπότε ακόμα και αν αναφέρει κάποιες διαφορές που σίγουρα θα δώσουν κίνητρα στους fans να διαβάσουν τα βιβλία και να μην περιοριστούν στον τηλεοπτικό κύκλο, αυτές δεν είναι τέτοιες που να επιφέρουν διαφορές ουσίας και να πείθουν πως η σειρά “αδικεί ”.
Επισημαίνω τον Στάνις γιατί τον θεωρώ χαρακτηριστικό παράδειγμα αδικίας (αν αυτή υπάρχει), το οποίο αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να κρίνω αν όντως υφίσταται αλλά…
Όσον αφορά τον Στάνις δεν μιλάμε απλώς για μία αδικία αλλά για μία ουσιαστική αποδόμηση του χαρακτήρα του μέσω μίας εξέλιξης που δεν υπάρχει στα βιβλία (ακόμα τουλάχιστον) ή και να υπάρξει αποκλείεται να είναι με τον ίδιο τρόπο άρα ούτως ή άλλως θα έχει αλλάξει το περιεχόμενο της.
Άρα ρωτάω ποια η γνώμη του συγγραφέα για την συγκεκριμένη περίπτωση;
Γιατί αν ο ίδιος αισθάνεται πως η σειρά δεν αλλοιώνει τον ήρωα του, παρόλο που αλλάζει η αφήγηση των γεγονότων, άρα μικρές σεναριακές τροποποιήσεις στους χρόνους ή στην αλληλουχία δεν συνιστούν αλλαγές ουσίας για τους χαρακτήρες κατά τον ίδιο τον συγγραφέα, πως θα επικαλεστώ εγώ σαν fan πως αυτό συμβαίνει είτε στον Στάνις ή ακόμα και σε άλλους χαρακτήρες, όταν ο ίδιος ο συγγραφέας που γνωρίζει καλύτερα τα πλαίσια των ηρώων του, δεν ανησυχεί για αυτό;
Αυτό εννοώ αλλά με μία διαφορά και θέλω να την επισημάνω για να μην υπάρχει περιθώρια παρεξήγησης…
Διαφορές και αποκλίσεις και κριτική και συγκρίσεις θα υπάρξουν από όλους. Αυτό μπορεί να είναι και ένας από τους στόχους της γραμμής marketing του συγγραφέα αλλά και των παραγωγών. Αλλά όχι σε σημείο που να επιφέρουν ουσιώδεις διαφορές που καταλήγουν σε αδικία. Σε ρεαλιστική αδικία. Η περίπτωση του Στάνις παραπάνω είναι ενδεικτική.
[member=194]nirne[/member]
Η συμφωνία για διαφωνία είναι η μόνη συμφωνία που θα πάρεις από μένα εδώ (χαχα, στο λέω λίγο στο κλίμα του Μάρτιν).
Σοβαρά, δεν αναγνωρίζω τις διαφορές που επισημαίνει ο Μάρτιν ως διαφορές ουσίας, γιατί δεν είναι μόνο η σκηνή σαν σκηνή, είναι αν τελικά κατά πόσο οι διαφοροποιήσεις που υπάρχουν μέσα σε αυτή την σκηνή επιφέρουν ουσιαστική αλλαγή στην εξέλιξη και στο χαρακτήρα του ήρωα που συζητάμε. Εκεί είναι η διαφορά μας, εγώ λέω όχι, εσύ λες ναι.
Και τελικά είναι αυτή η γνώμη που έχει ο ίδιος ο συγγραφέας για την τηλεοπτική μεταφορά;
Ναι σου λέει αλλαγές στη σκηνή υπάρχουν αλλά από την άλλη κοίτα και το παράδειγμα της Σκάρλετ.
Θεωρώ πως το παράδειγμα της Σκάρλετ είναι ένα κακό παράδειγμα, εκτός και οι ήρωες του δεν είναι τίποτα άλλο από τα αθέατα παιδιά στη ζωής της Σκάρλετ, παρόλα αυτά για να το χρησιμοποιεί ως παράδειγμα μάλλον θεωρεί πως δεν υπάρχει πραγματικό issue.
Οπότε ακόμα και αν αναφέρει κάποιες διαφορές που σίγουρα θα δώσουν κίνητρα στους fans να διαβάσουν τα βιβλία και να μην περιοριστούν στον τηλεοπτικό κύκλο, αυτές δεν είναι τέτοιες που να επιφέρουν διαφορές ουσίας και να πείθουν πως η σειρά “αδικεί ”.