17-08-2016, 04:24 PM
Καλησπερα και απο μενα(νεο μελος αν και σας διαβαζω μηνες).
Εμενα η απορια μου ειναι το τι πραγματικα παιζει με τον μαρτιν και τους παραγωγους...
Υποτιθεται οτι ο μαρτιν συμφωνει με ολες τις αλλαγες...μετα διαρεει οτι υποτιθεται οτι ο μαρτιν την εχει ψωνησει με πολλες απο τις αλλαγες που εκαναν. Και τελος ερχονται 2 σκηνες που -για μενα τουλαχιστον- δεν βγαζουν νοημα και που τις θεωρω μεγιςτη ανοησια των παραγωγων και ερχεται ο μπαρμπα μαρτιν και τους καλυπτει λεγοντας οτι οι σκηνες αυτες ηταν δικη του εμπνευση...
Μιλαω για την σκηνη "hold the door" και την σκηνη της δημιουργιας των white walkers.
Αφενως η σκηνη με τον χοντορ δεν βγαζει απολυτως κανενα νοημα (διοτι αν ο μπραν ευθυνοταν για την δημιουργια του χοντορ, τοτε γιατι ο χοντορ ειναι χοντορ τοοοσα χρονια ΠΡΙΝ ο μπραν του σακατεψει το κεφαλι . Ξερω θα μου πειτε, "προκειται για σκηνη με χρονικο παραδοξο". Θα διαφωνησω ομως. Χρονικα παραδοξα ειναι τα παραδοξα του στυλ "ποιο ηταν πρωτο; Η κοτα η το αυγο;". Εδω με τον χοντορ μιλαμε για πληρη ανοησια που δεν στεκει με τιποτα.
Και αφετερου οσον αφορα τους white walkers, αν θυμαμαι καλα ο μαρτιν ειχε πει παλαιοτερα οτι προκειται για αυτοχθον φυλη-αρκετα διαφορετικη απο οσο μας τους παρουσιαζει η τηλεοπτικη μεταφορα. Αν λοιπον προκειται για αυτοχθον φυλη, τοτε τι μας τους δειχνει τωρα ως δημιουργημα των παιδιων του δασους; Και γιατι ξαφνικα ο μαρτιν συμφωνει με ολο αυτο;
Επισης, αν οι white walkers ειναι δημιουργηματα των παιδιων, τοτε δεν υπαρχει "great other" και η ολη θεωρεια great other vs R'llor εξανεμιζεται.
Γενικα τεινω να πιστεψω οτι ο μαρτιν δεν πολυενδιαφερεται και οι d&d εχουν κανει μεγαλυτερες αλλαγες στο εργο του απο οσο νομιζαμε αρχικα και πολυ φοβαμαι μην δουμε καμια πατατα στο τελος και ξενερωσουμε. Ελπιζω να τελειωσει τα βιβλια ο μαρτιν καποτε για να διαβασουμε την πραγματικη ιστορια.
Αυτα απο μενα. Καλως σας βρηκα! Κωστας
Εμενα η απορια μου ειναι το τι πραγματικα παιζει με τον μαρτιν και τους παραγωγους...
Υποτιθεται οτι ο μαρτιν συμφωνει με ολες τις αλλαγες...μετα διαρεει οτι υποτιθεται οτι ο μαρτιν την εχει ψωνησει με πολλες απο τις αλλαγες που εκαναν. Και τελος ερχονται 2 σκηνες που -για μενα τουλαχιστον- δεν βγαζουν νοημα και που τις θεωρω μεγιςτη ανοησια των παραγωγων και ερχεται ο μπαρμπα μαρτιν και τους καλυπτει λεγοντας οτι οι σκηνες αυτες ηταν δικη του εμπνευση...
Μιλαω για την σκηνη "hold the door" και την σκηνη της δημιουργιας των white walkers.
Αφενως η σκηνη με τον χοντορ δεν βγαζει απολυτως κανενα νοημα (διοτι αν ο μπραν ευθυνοταν για την δημιουργια του χοντορ, τοτε γιατι ο χοντορ ειναι χοντορ τοοοσα χρονια ΠΡΙΝ ο μπραν του σακατεψει το κεφαλι . Ξερω θα μου πειτε, "προκειται για σκηνη με χρονικο παραδοξο". Θα διαφωνησω ομως. Χρονικα παραδοξα ειναι τα παραδοξα του στυλ "ποιο ηταν πρωτο; Η κοτα η το αυγο;". Εδω με τον χοντορ μιλαμε για πληρη ανοησια που δεν στεκει με τιποτα.
Και αφετερου οσον αφορα τους white walkers, αν θυμαμαι καλα ο μαρτιν ειχε πει παλαιοτερα οτι προκειται για αυτοχθον φυλη-αρκετα διαφορετικη απο οσο μας τους παρουσιαζει η τηλεοπτικη μεταφορα. Αν λοιπον προκειται για αυτοχθον φυλη, τοτε τι μας τους δειχνει τωρα ως δημιουργημα των παιδιων του δασους; Και γιατι ξαφνικα ο μαρτιν συμφωνει με ολο αυτο;
Επισης, αν οι white walkers ειναι δημιουργηματα των παιδιων, τοτε δεν υπαρχει "great other" και η ολη θεωρεια great other vs R'llor εξανεμιζεται.
Γενικα τεινω να πιστεψω οτι ο μαρτιν δεν πολυενδιαφερεται και οι d&d εχουν κανει μεγαλυτερες αλλαγες στο εργο του απο οσο νομιζαμε αρχικα και πολυ φοβαμαι μην δουμε καμια πατατα στο τελος και ξενερωσουμε. Ελπιζω να τελειωσει τα βιβλια ο μαρτιν καποτε για να διαβασουμε την πραγματικη ιστορια.
Αυτα απο μενα. Καλως σας βρηκα! Κωστας