Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
Αγαπημένος Χαρακτήρας
Τα λέει όλα ο τίτλος... Οι αγαπημένοι σας χαρακτήρες !
Πολλαπλής επιλογής...

Έχω βάλει μόνο χαρακτήρες που έχουμε συναντήσει, οπότε δεν θα βρείτε Rhaegar Targaryen, Arthur Dayne κ.λπ.
Ξεκινάω :

1. Theon Greyjoy: Για το χαμόγελο του, που τσαντίζει τους πάντες !
2. Petyr Baelish : Για το μυαλό και την πονηράδα του
3. Stannis Baratheon: Για την δικαιοσύνη του
4.Tywin Lannister: Γιατί τον τρέμουν όλοι (μα όλοι)
5. Qhorin Halfhand: Γιατί την αφοσίωση και την θυσία του
6.Victarion Greyjoy: Γιατί είναι και πολύ Badass
7. Jaime Lannister: Γιατί είναι αδικημένος.Ότι κάνει είναι από αγάπη
8. Bronn: Γιατί στα @@ του όλα !
συμφωνω με ολους εκτος απο τον πρωτο φιλε πρωδωσε αυτον που τον μεγαλωσε και αυτον που τον ειχε σαν αδερφο και ο ιδιος ειχε ορκιστει οτι δεν φοβατε να πεθανει για αυτον
1.Stannis Baratheon
2.Tywin Lannister
3.Oberyn Martell
4.Victarion Greyjoy
5.Khal Drogo
6.Eouron Greyjoy
7.Daario Naharis
8.Bronn

Τους από πάνω, γιατί είναι όλοι πολύ ...... και δέρνω !

9.Jaime Lannister
10. Jon Snow

γιατί είναι από τους αγαπημένους μου χαρακτήρες, θα με χαλάσει πολύ αν πεθάνουν
Owner & Administrator
Eddard Stark γιατί είναι ο καλύτερος όλων... Όλοι τον είχαμε για πρωταγωνιστή όταν ξεκίνησε το 1ο βιβλίο, και η σειρά...

Loras Tyrell
γιατί είναι ο αγαπημένος μου... Απίστευτος πολεμιστής, και θαραλλέος

Robb Stark γιατί κέρδισε όλες τις μάχες απέναντι στον μεγάλο Tywin

Tywin Lannister γιατί είναι ο μεγάλος Tywin... Στρατηλάτης τρομερός

Margaery Tyrell γιατί είναι κούκλα, και πολύ π...νάκι , και το ξέρει Confusedtudy:

Varys για αυτό που έκανε στο τέλος του 5ου βιβλίου !

Jon Snow γιατί τα έχει βάλει με όλους και με όλα, και γιατί έχει λευκό ανταρόλυκο !

Tyrion Lannister εντάξει τι να πουμε για τον Tyrion, είναι κορυφή

Daario Naharis
γιατί κατάφερε και έριξε στον κρεβάτι την Ντάνυ [Image: affraid.gif]
Tyrion Lannister Γιατι ειναι ο ΜΟΝΟΣ Lannister που εχει το αισθημα της δικαιωσυνης

Jon Snow γιατι ο Ghost τα σπαει!

Ser Jorah Για καθε φορα που κοιταει στο απειρο λεγοντας
Quote: Khaleesi!

Arya Stark γιατι ειναι πολυ αντρακι
EURON GREYJOY ΓΙΑΤΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΤΑ ΣΠΑΕΙ και δεν μασαει
1.Sansa Stark
2.Daenerys Targaryen
3.Tyrion Lannister
4.Sandor CLegane
5.Brienne
6.Jaime Lannister
7.Varys
jon snow one and only
Stannis Baratheon γιατί
Quote:\"There is no creature on earth half so terrifying as a truly just man\" και \"This is Stannis Baratheon. The man will fight to the bitter end and then some\" και \"They turned their backs on their rightful king for no better reason than dreams of power and glory, and I have marked them for what they are. Pardoned them, yes. Forgiven. But not forgotten.\"
Oberyn Martell γιατί
Quote:“I have hungered for a long time. Though not for food. Pray tell me, when will the justice be served?”
Jon Snow γιατί
Quote:\"Kill the boy, Jon Snow. Winter is almost upon us. Kill the boy and let the man be born.\" και “Sometimes ther is no happy choice, Sam, only one less grievous than the others.”
Eddard Stark
Quote:\"If you would take a man\'s life, you owe it to him to look into his eyes and hear his final words. And if you can not do that, then perhaps the man does not deserve to die.\"
Mance Rayder γιατί
Quote:“Free folk don\'t follow names, or little cloth animals sewn on a tunic,\" the King-Beyond-the-Wall had told him. \"They won\'t dance for coins, they don\'t care how your style yourself or what that chain of office means or who your grandsire was. They follow strength. They follow the man.”
Mellisandre γιατί
Quote:\"It is not those foes who curse you to your face that you must fear, but those who smile when you are looking and sharpen their knives when you turn your back. You would do well to keep your wolf close beside you. Ice, I see, and daggers in the dark. Blood frozen red and hard, and naked steel. It was very cold.\"
Tormund γιατί
Quote:I told him if he ever hurt her, I\'d yank his member off and beat him bloody with it και \"Tormund Giantsbane seemed to me the sort of man who would make a good friend and a bad enemy, Your Grace.\"
Jaqen H\'ghar

Που είναι ο Davos?
Niemand ist eine größerer Feind als der seinem wohltäter gegenüber undankbare~Unknown.