24-07-2014, 09:35 AM
" βιβλίο-ταινία (βιβλία-σειρά) , ταινία-βιβλίο " με τα πολλά αυτό μου βγήκε ως τίτλος ...
Είμαι και ανυπόμονος αλλά και υπομεντικός, ανυπόμονος γιατί μετά τον 2ο κύκλο της σειράς
(ουσιαστικά μετά τον 1ο ) αγόρασα όλα τα βιβλία του ASOIAF και "υπομονετικός" γιατί σχεδόν προχθές είδα όλον τον 4ο κύκλο ( για β' λόγους) κι έτσι δεν έμπαινα στο αντίστοιχο φόρουμ να μην "σποϊλάρω" (να που βρήκα και χρησιμοποιώ μια καινούρια ελληνική λέξη) τον εαυτό μου!
Ήθελα να σχολιάσω το τέλος του 4ου και πριν το κάνω πήγα στο αντίστοιχο του φόρουμ και διάβασα ... Αυτά που διάβασα δίνω δίκιο σε όλους, γιατί υπήρχε μια μικρή αντιπαράθεση και τοποθετούμαι εδώ που νομίζω τα spoiler είναι επιτρεπτά.
Αυτό που ήθελα να σχολιάσω για το τέλος του κύκλου , ως τηλεθεατή αλλά που πρώτα είχε διαβάσει τα βιβλία και τα είχε "ζήσει" στο μυαλό και φαντασία του είναι ( κι αυτό κολλάει με την επικεφαλίδα που έβαλα και που θα τοποθετηθώ ξεχωριστά παρακάτω ) ότι δεν με ...
ενθουσίασε ( ; ) , άρεσε ( ; ) , δεν μπορώ ακριβώς με λόγια...
Ήδη στο δίκη, δεν αναφέρθηκε απ' τη Σέι το " Γίγαντα μου ! " μόνο "λιοντάρι μου ! ",
δεν έγινε το πιο βασικό , ούτε καν με υπονούμενα - κι αυτό φαίνεται απ' τη συμπεριφορά των αδελφιών - το :
Θα μου πείτε " οκ, έδειξε ... είπαν ... " ,γι' αυτό και λέω " έχετε όλοι δίκαιο " , αλλά εγώ αναρωτήθηκα : γιατί να τον δείξουν πιο κακό ; (αυτό το ξανααναρωτήθηκα με τον Τζέιμι , όταν σκότωσε τον ξάδελφό του στη φυλακή ή και τον επερχόμενο θάνατο του Σάντορ που μονομάχησε με την Μπριεν, που άντε να πεις ότι στο σπαθί θα μπορούσε να ήταν πιο καλή, αλλά και στις μπουνιές !! με τον Σάντορ!! ... )
Γιατί να τον δείξουν πιο "κακό"; Ίσως γιατί θα έπρεπε να δικαιολογήσουν τον πιο "καλό" χαρακτήρα της Σέι ( βάζω εισαγωγικά στο "κακό - καλό " σε σύγκριση με τα βιβλία ) γιατί έτσι ίσως ήταν πιο τηλεοπτική ή πιο τηλεοπτική η σχέση τους.
Ό,τι και να ήταν, για μένα ήταν πολύ βασικό αυτό με την Τύσα και κακώς δεν ειπώθηκε (για τηλεοπτική σπατάλη-εξοικονόμιση θα μπορούσαν πολλά, όπως εκείνη η συζήτηση με τα beatles ) γιατί η αληθινή αγάπη του Τύριον ήταν η πρώτη, η Τύσα και
. Ομολογώ επίσης ότι σε όλη τη τηλεοπτική σειρά ο Τύριον είναι πολύ πιο "πάνω" απ' αυτόν του βιβλίου. Εκεί τον συμπαθείς, συμπονάς, υποστηρίζεις, εδώ τον λατρεύεις !
Και τώρα ο τίτλος " βιβλίο-ταινία , ταινία-βιβλίο " . (το συνεχίζω σε 2ο μήνυμα)
Είμαι και ανυπόμονος αλλά και υπομεντικός, ανυπόμονος γιατί μετά τον 2ο κύκλο της σειράς
(ουσιαστικά μετά τον 1ο ) αγόρασα όλα τα βιβλία του ASOIAF και "υπομονετικός" γιατί σχεδόν προχθές είδα όλον τον 4ο κύκλο ( για β' λόγους) κι έτσι δεν έμπαινα στο αντίστοιχο φόρουμ να μην "σποϊλάρω" (να που βρήκα και χρησιμοποιώ μια καινούρια ελληνική λέξη) τον εαυτό μου!
Ήθελα να σχολιάσω το τέλος του 4ου και πριν το κάνω πήγα στο αντίστοιχο του φόρουμ και διάβασα ... Αυτά που διάβασα δίνω δίκιο σε όλους, γιατί υπήρχε μια μικρή αντιπαράθεση και τοποθετούμαι εδώ που νομίζω τα spoiler είναι επιτρεπτά.
Αυτό που ήθελα να σχολιάσω για το τέλος του κύκλου , ως τηλεθεατή αλλά που πρώτα είχε διαβάσει τα βιβλία και τα είχε "ζήσει" στο μυαλό και φαντασία του είναι ( κι αυτό κολλάει με την επικεφαλίδα που έβαλα και που θα τοποθετηθώ ξεχωριστά παρακάτω ) ότι δεν με ...
ενθουσίασε ( ; ) , άρεσε ( ; ) , δεν μπορώ ακριβώς με λόγια...
Ήδη στο δίκη, δεν αναφέρθηκε απ' τη Σέι το " Γίγαντα μου ! " μόνο "λιοντάρι μου ! ",
δεν έγινε το πιο βασικό , ούτε καν με υπονούμενα - κι αυτό φαίνεται απ' τη συμπεριφορά των αδελφιών - το :
Quote:Από: 19-6-14 , no one , the children no spoilersπου να δικαιολογεί αυτό με τον Τύριον.
Όταν λοιπόν έρχεται να τον ελευθερώσει ο Τζέιμι σε μια κρίση ειλικρίνειας του ομολογεί ότι η Τύσα δεν ήταν πόρνη, ήταν ειλικρινής μαζί του, τον είχε αγαπήσει πραγματικά και κανείς δεν είχε στήσει αυτή τη συνάντηση. Ο Τάιγουιν όμως είχε ζητήσει από τον Τζέιμι να την παρουσιάσει έτσι την ιστορία στον Τύριον για να διαλύσει το γάμο που δεν ταίριαζε με την κοινωνική του θέση.
Ακούγοντάς το αυτό ο Τύριον και μετά απ' όλα όσα είχε περάσει με τη δίκη, τη μονομαχία, την επίγνωση της μοναξιάς του, το φόβο για τη ζωή του κλπ κλπ, οργίζεται με τον αδερφό του και του λέει ότι η Σέρσεϊ τον απατούσε ασύστολα όσο καιρό εκείνος ήταν αιχμάλωτος. Του μιλάει άσχημα και χωρίζουν μαλωμένοι με τον Τζέιμι πληγωμένο και τον Τύριον με ανάμικτα αισθήματα οργής και αγάπης για τον αδερφό του.
Έπειτα απ' αυτό ο Τύριον πηγαίνει στον πατέρα του και του ζητάει το λόγο για την Τύσα. Μάλιστα τον ρωτάει πού πήγε η Τύσα και εκείνος του απαντά "Όπου πηγαίνουν οι πόρνες." Αυτή η φράση έρχεται και επανέρχεται αργότερα στο μυαλό του Τύριον και γυρίζοντας από πόλη σε πόλη στο Έσσος συχνά ρωτάει τον κόσμο "Πού πηγαίνουν οι πόρνες;"
Θα μου πείτε " οκ, έδειξε ... είπαν ... " ,γι' αυτό και λέω " έχετε όλοι δίκαιο " , αλλά εγώ αναρωτήθηκα : γιατί να τον δείξουν πιο κακό ; (αυτό το ξανααναρωτήθηκα με τον Τζέιμι , όταν σκότωσε τον ξάδελφό του στη φυλακή ή και τον επερχόμενο θάνατο του Σάντορ που μονομάχησε με την Μπριεν, που άντε να πεις ότι στο σπαθί θα μπορούσε να ήταν πιο καλή, αλλά και στις μπουνιές !! με τον Σάντορ!! ... )
Γιατί να τον δείξουν πιο "κακό"; Ίσως γιατί θα έπρεπε να δικαιολογήσουν τον πιο "καλό" χαρακτήρα της Σέι ( βάζω εισαγωγικά στο "κακό - καλό " σε σύγκριση με τα βιβλία ) γιατί έτσι ίσως ήταν πιο τηλεοπτική ή πιο τηλεοπτική η σχέση τους.
Ό,τι και να ήταν, για μένα ήταν πολύ βασικό αυτό με την Τύσα και κακώς δεν ειπώθηκε (για τηλεοπτική σπατάλη-εξοικονόμιση θα μπορούσαν πολλά, όπως εκείνη η συζήτηση με τα beatles ) γιατί η αληθινή αγάπη του Τύριον ήταν η πρώτη, η Τύσα και
Και τώρα ο τίτλος " βιβλίο-ταινία , ταινία-βιβλίο " . (το συνεχίζω σε 2ο μήνυμα)
A hound will die for you
but never lie to you
but never lie to you