01-07-2016, 11:19 AM
(This post was last modified: 01-07-2016, 11:50 AM by SANDOR CLEGANE.)
Ramin Djawadi τροπ/ση : προτροπή : "διαβάζετε κι ακούτε"
https://youtu.be/pS-gbqbVd8c
Δε θα μπορούσα να ξεκινήσω από αλλού.
Φυσικά και θα 'θελα να γράψω απ' τη Δευτέρα, αλλά συναισθηματικά δεν ήμουν έτοιμος. Τον άφησα (τον σχολιασμό) για την επόμενη αφού θα το είχα ξαναδεί, το μοναδικό που ξανάδα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα κι ήταν το μόνο που αφού το είδα δεν είδα τίποτε άλλο εκτός απ' το ίδιο. Την πρώτη μέρα ανυπομονούσα κι έτσι κάθισα και το είδα μόνος μου, ε, ήμουν πιο ελεύθερος ως προς την εξωτερίκευση των συναισθημάτων μου. Βέβαια, πιστεύω ότι μεγάλο και καταλυτικό ρόλο έπαιξε η μουσική επένδυση (που κι αυτή τη στιγμή που γράφω την ακούω) , που για πρώτη φορά ξεκίνησε και συνεχίστηκε με πιάνο και σε συνδιασμό με τα βιολεντσέλα ...
Έτσι λοιπόν ξεκινά και τελειώνει το καλύτερο που έχω δει σε ότι αφορά το Kingslanding με το θεαματικο και τραγικό φινάλε, καθώς και στη συνέχεια με την αναμενομενη αυτοκτονία του Τόμμεν , κι έτσι η προφητεία βγήκε, αφού την πίστεψε και κυνήγησε η Σέρσεϊ, την οποία όσες φορές προσπάθησα να την δω απ' την πλευρά της κατανόσησης (ας πούμε) συνεχίζει να τα κάνει μαντάρα και να κυνηγάει (χωρίς άμεσα να το θέλει, απλώς είναι μονόδρομος) την αυτοκαταστροφή. Εδώ βλέπουμε το πόσο πιο σφυριλατημένη είναι στο "κακό", που μια κατραπακιά την κάνει πιο κακιά από πριν, με αποκορύφωμα όχι την εξόντωση των αντιπάλων της , αλλά την σχετική αδιαφορία για το θάνατο του μονάκριβου πλέον γιού της και με την διακαή επιθυμία, που μέσω του θανάτου του (πόσο αλήθεια να το επεδίωκε; δε θα το περίμενε; ) βασιλιά Τόμεν , να γίνει βασίλισσα.
Βασίλισσα, βγαλμένη απ' τα παραμύθια, κακιά, έχοντας το επίγνωση , ατιμασμένη γυμνή παρέλαση εξιλέωσης στο δρόμο, μακριά απ' τους υπηκόους της, χωρίς καμιά συμμαχία, χωρίς κανέναν ουσιαστικό κι αληθινό υποστηρικτή , και τον Τζέιμι; Σίγουρα τον έχασε. Μου θυμίζει άστρα τύπου Σούπερνόβα που συρικνώνονται αλλά τελικά καταλήγουν (όχι σε έκρηξη, εδώ μόνο ως αυτοκαταστροφή της ) αλλά μικροί, χλωμοί , καφέ Νάνοι (το καλύτερο τελικά γι' αυτήν {επειδή οι σκέψεις μου "τρέχουν", γράφονται, αναιρούνται ... } θα ήταν να γίνει καφέ νάνος ..., αλλά όχι {άνω τελεία} τελικά θα εξαΰλωθεί ) .
Ο Σερ-Τζέιμι μάλλον θα γίνει (κι αυτό θέλω) δεύτερη φορά "βασιλοκτόνος" και ίσως όλοι καταλάβουν ότι "έπρεπε" και να εξιλεωθεί και κυρίως απ 'τον εαυτό του.
Ας πάω και στους 'Διδύμους" : ωραία του τα έχωσε του γερο-Φρέι κι εκτέλεσή του ήταν 100% αναμενόμενη απ' την Άρυα - εδώ δε θα πω για "τηλεμεταφορά" διότι οι ιστορίες της στο Μπράαβος δεν είχαν ιδιαίτερη χρονική σύνδεση με τα γεγονότα στο Γουέστερος, οπότε τη δικαιολογώ.
Αφού ο λόγος αναφέρει την τηλεμεταφορά, θα συνεχίσω μ' αυτήν παρά οτι το πρόσωπο (Βάρυς) εμφανίζεται στην τελευταία σκηνή και ομολογώ ότι (πάντα θα υπάρχουν μικρολεπτομέρειες - αναφέρθηκαν "μαλλιά" , σε ποιες ταινίες, αν δεν ηταν επίτηδες πχ Εδω: " ξεμαλλιασμένος Ρήκον, αιχμάλωτος Τζέιμι με μούσι, ατημέλητος Τίριον ή και για αλλαγή ίσως " πρόσεχαν τα μαλλιά, τα μούσια κλπ. στο Lord of the Rings ; στο μουσάκι του Ντέιβος; στη γυαλιστερή καράφλα του Βάρυς; Τα αφήνω αυτά ως λεπτομέρειες ... ) το τρανταχτό όχι "ψεγάδι" αλλά big πατάτα ήταν η εμφάνιση του , όχι στο Ντορν , αλλά στα καράβια για Ντορν ( .
Δε δικαιολογείται * , με τίποτα όμως , να βρίσκεται στο Ντορν αμέσως μετά την καταστροφή στο Σεπτ (χρονικά μιλάω), κι αργότερα να εμφανίζεται ως επιστρεφόμενος!!! Ήταν αχρείαστη σκηνή πέραν της χρησιμότητας (ο σκοπός αγιάζει τα μέσα) ότι χάρην του έγινε συμμαχία με Ντορν και Ταιρέλ κι ότι έχει φέρει πλοία από Ντορν , άρα σημαντικός κι αναγκαίος για Ντάνυ κλπ (το κλπ = για να μην προχωρήσω)
* Ο αστερίσκος υπήρχε ήδη απ' τη Δευτέρα στη σκέψη μου:
Υπάρχει μια εξήγηση η οποία δικαιολογεί την παρουσία του Βάρυς , ως τεχνικά απαραίτητης, στις τελευταίες σκηνές του στόλου εν πλω: Οι τελευταίες σκηνές είναι "πραγματικές" αλλά είναι πολύ πολύ μεταγενέστερες απ' τα τελευταία γεγονότα που είδαμε και μάλιστα της προηγούμενης σκηνής που μας έδειξαν. Με Βάση την παρουσία του Βάρυς, θα πρέπει να ξαναδούμε το στόλο ως προς το Γουέστερος, μετά από 3 τουλάχιστον ίσως επεισόδια του επόμενου κύκλου. Αν στον επόμενο κύκλο δείξει ότι αμέσως έχουν φτάσει κι αποβιβαστεί, "λίγο" τα χαλάει, γιατί ενώ έτρεχε ο χρόνος στο Γουέστερος , ξαφνικά θα κολλήσει υπερβολικά.
{break} https://youtu.be/5pq0xf9PBP0
... Κ α τ α π λ η κ τ ι κ ά σκηνή (εφέ) του στόλου με τη συνοδεία των δράκων κι ειδικά εκεί που σκουπίζει με τα φτερά του τη θάλασσα ! (clap) (clap) (bow) και φυσικά Η Μουσική Φινάλε (bow) (bow) (bow) https://youtu.be/j34Xa6DGi4s
Χυλόπιτα ο εραστής, αλλά αδιαφορώ δεν ξέρω τι παίζει και τι έχουν στο νου τους οι DD, αλλά συγκινητική η στιγμή της απονομής στον Τύριον κι αισθάνομαι έναν ακόμα ερωτευμένο της Ντάνυ (έχει ξεχάσει την Τίσσα ;; !! - αυτό μας δείχναν τόσον καιρό )
Συγκινητικές κι οι στιγμές Σάνσα-Τζον στοις επάλξεις κι επίσης ακόμη πάρα πολύ δυνατές στην εναλλαγή προσώπων μωρού-Τζον με κορυφαία όπως ανέφερα αλλού την έκφραση του Τζον , κι επίσης ως την αναγόρευσή του ως
Βασιλιάς του Βορρά ** όχι ότι είναι τελικά κάτι σπουδαίο ή το σπουδαιότερο στη ζωή , αλλά ως ανταμοιβή για κάποιον που έζησε στο περιθώριο μια ζωή και στα τελευταία του μετά τη δική του απόφαση να καταταγεί στη ΝΦ, με τις πρωτοβουλίες, ενέργειες και χαρακτήρα του αποδείχτηκε ότι όχι μόνο δεν ήταν γενημμένος για το περιθώριο αλλά για "μεγάλα" πράγματα.
Επίσης ήταν κάτι σαν deja view με τον μεγάλο πράγματι Ρόμπ Σταρκ (πρέπει να τον βάλουμε στο " Εις μνήμην " )
** στις ιδιαίτερες στιγμές ο Τζον παραδέχτηκε ότι αν δεν ήταν οι της Κοιλάδας χάριν Σάνσα δε θα κέρδιζαν τη μάχη και το "σπιτικό" τους. Η Σάνσα δεν απάντησε "ναι ή οχι " (θεωρώ ότι ο σπόρος του "κακού" εμφυτεύτηκε απ' τον Μικροδάχτυλο) , οπότε ο Τζον δεν είχε δικαίωμα να αισθάνεται και με άδεια της Σάνσα Σταρκ, ως ο αναμφισβήτητος Άρχοντας του Γουίντερφελ και εν συνεχεία Βασιλιάς του Βορρά - εκτός αν ο Άρχοντας του Γουίντερφελ είναι άλλος κι άλλος ο Σταρκ (έστω Σταρκ-Σνόου) Άρχοντας του Βορρά - Βασιλιάς του Βορρά. Σίγουρα έμεινε άφωνος πιστεύω, και δεν αντέδρασε αλλά προτού το πράμα πάει εκεί θα έπρεπε να το ξεκαθαρίσει ή να το έβαζε ως "σενάριο" και να το είχε προσυζητήσει με τη Σάνσα ή να είχε ξεκαθαριστεί ανάμεσά τους κι ανάμεσα στους Βορείους "ποιος είναι ο Άρχοντας του Γουίντερφελ" .
Συμφωνώ με nirne κια πολλούς άλλους ότι έτσι ήθελαν οι DD για γνωστούς λόγους.
Για Σαμ έχω αναφερθεί σε άλλα - τελικά με "άκουσε" η Σειρά κι έδειξαν λίγο Σαμ και λίγο Άρυα και καθόλου Έουρον !
Κλείνοντας δε , αφού ομολογήσω πως ήταν το καλύτερο επεισόδιο που έχω δει μέχρι τώρα στη σειρά (έτσι το βίωσα , έτσι το αισθάνθηκα, αυτά γράφω ... ) και παρότι όλοιι μας κι εγώ περιμέναμε τους " Άλλους" (μακριά από μας ! ), νομίζω ότι καλά έκαναν και δεν έδειξαν τίποτα., πρέπει να (bow) (bow) (bow) στον ηθοποιό του Ντέιβος και (bow) (bow) (bow) της Μελισάνδρα (clap) (clap) (clap) (clap) υποκλίνομαι και γραπτώς !!
Θα ακολουθήσει αργότερα σχολιασμός σε συνάρτηση σχολιασμούς μελών.
ΥΓ: Όσο περνούσε ο καιρός τόσο μου έφευγε η διάθεση για τον σχολιασό του επεισοδίου, αλλά αφου ξεκίνησα ( στο μεγάλο ταξίδι, το πρώτο βήμα έχει σημασία ) και με τη βοήθεια της μουσικής νομίζω ότι "έβγαλα" κάτι από μέσα μου ...
{και τώρα θα μου πει : είσαι εκτος σύνδεσης, αλλά αν δεν καείς δε θα προσέχεις ... )
τροπ/ση2 ΥΓ2 : Τι Φινάλε !!!
https://youtu.be/pS-gbqbVd8c
Δε θα μπορούσα να ξεκινήσω από αλλού.
Φυσικά και θα 'θελα να γράψω απ' τη Δευτέρα, αλλά συναισθηματικά δεν ήμουν έτοιμος. Τον άφησα (τον σχολιασμό) για την επόμενη αφού θα το είχα ξαναδεί, το μοναδικό που ξανάδα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα κι ήταν το μόνο που αφού το είδα δεν είδα τίποτε άλλο εκτός απ' το ίδιο. Την πρώτη μέρα ανυπομονούσα κι έτσι κάθισα και το είδα μόνος μου, ε, ήμουν πιο ελεύθερος ως προς την εξωτερίκευση των συναισθημάτων μου. Βέβαια, πιστεύω ότι μεγάλο και καταλυτικό ρόλο έπαιξε η μουσική επένδυση (που κι αυτή τη στιγμή που γράφω την ακούω) , που για πρώτη φορά ξεκίνησε και συνεχίστηκε με πιάνο και σε συνδιασμό με τα βιολεντσέλα ...
Έτσι λοιπόν ξεκινά και τελειώνει το καλύτερο που έχω δει σε ότι αφορά το Kingslanding με το θεαματικο και τραγικό φινάλε, καθώς και στη συνέχεια με την αναμενομενη αυτοκτονία του Τόμμεν , κι έτσι η προφητεία βγήκε, αφού την πίστεψε και κυνήγησε η Σέρσεϊ, την οποία όσες φορές προσπάθησα να την δω απ' την πλευρά της κατανόσησης (ας πούμε) συνεχίζει να τα κάνει μαντάρα και να κυνηγάει (χωρίς άμεσα να το θέλει, απλώς είναι μονόδρομος) την αυτοκαταστροφή. Εδώ βλέπουμε το πόσο πιο σφυριλατημένη είναι στο "κακό", που μια κατραπακιά την κάνει πιο κακιά από πριν, με αποκορύφωμα όχι την εξόντωση των αντιπάλων της , αλλά την σχετική αδιαφορία για το θάνατο του μονάκριβου πλέον γιού της και με την διακαή επιθυμία, που μέσω του θανάτου του (πόσο αλήθεια να το επεδίωκε; δε θα το περίμενε; ) βασιλιά Τόμεν , να γίνει βασίλισσα.
Βασίλισσα, βγαλμένη απ' τα παραμύθια, κακιά, έχοντας το επίγνωση , ατιμασμένη γυμνή παρέλαση εξιλέωσης στο δρόμο, μακριά απ' τους υπηκόους της, χωρίς καμιά συμμαχία, χωρίς κανέναν ουσιαστικό κι αληθινό υποστηρικτή , και τον Τζέιμι; Σίγουρα τον έχασε. Μου θυμίζει άστρα τύπου Σούπερνόβα που συρικνώνονται αλλά τελικά καταλήγουν (όχι σε έκρηξη, εδώ μόνο ως αυτοκαταστροφή της ) αλλά μικροί, χλωμοί , καφέ Νάνοι (το καλύτερο τελικά γι' αυτήν {επειδή οι σκέψεις μου "τρέχουν", γράφονται, αναιρούνται ... } θα ήταν να γίνει καφέ νάνος ..., αλλά όχι {άνω τελεία} τελικά θα εξαΰλωθεί ) .
Ο Σερ-Τζέιμι μάλλον θα γίνει (κι αυτό θέλω) δεύτερη φορά "βασιλοκτόνος" και ίσως όλοι καταλάβουν ότι "έπρεπε" και να εξιλεωθεί και κυρίως απ 'τον εαυτό του.
Ας πάω και στους 'Διδύμους" : ωραία του τα έχωσε του γερο-Φρέι κι εκτέλεσή του ήταν 100% αναμενόμενη απ' την Άρυα - εδώ δε θα πω για "τηλεμεταφορά" διότι οι ιστορίες της στο Μπράαβος δεν είχαν ιδιαίτερη χρονική σύνδεση με τα γεγονότα στο Γουέστερος, οπότε τη δικαιολογώ.
Αφού ο λόγος αναφέρει την τηλεμεταφορά, θα συνεχίσω μ' αυτήν παρά οτι το πρόσωπο (Βάρυς) εμφανίζεται στην τελευταία σκηνή και ομολογώ ότι (πάντα θα υπάρχουν μικρολεπτομέρειες - αναφέρθηκαν "μαλλιά" , σε ποιες ταινίες, αν δεν ηταν επίτηδες πχ Εδω: " ξεμαλλιασμένος Ρήκον, αιχμάλωτος Τζέιμι με μούσι, ατημέλητος Τίριον ή και για αλλαγή ίσως " πρόσεχαν τα μαλλιά, τα μούσια κλπ. στο Lord of the Rings ; στο μουσάκι του Ντέιβος; στη γυαλιστερή καράφλα του Βάρυς; Τα αφήνω αυτά ως λεπτομέρειες ... ) το τρανταχτό όχι "ψεγάδι" αλλά big πατάτα ήταν η εμφάνιση του , όχι στο Ντορν , αλλά στα καράβια για Ντορν ( .
Δε δικαιολογείται * , με τίποτα όμως , να βρίσκεται στο Ντορν αμέσως μετά την καταστροφή στο Σεπτ (χρονικά μιλάω), κι αργότερα να εμφανίζεται ως επιστρεφόμενος!!! Ήταν αχρείαστη σκηνή πέραν της χρησιμότητας (ο σκοπός αγιάζει τα μέσα) ότι χάρην του έγινε συμμαχία με Ντορν και Ταιρέλ κι ότι έχει φέρει πλοία από Ντορν , άρα σημαντικός κι αναγκαίος για Ντάνυ κλπ (το κλπ = για να μην προχωρήσω)
* Ο αστερίσκος υπήρχε ήδη απ' τη Δευτέρα στη σκέψη μου:
Υπάρχει μια εξήγηση η οποία δικαιολογεί την παρουσία του Βάρυς , ως τεχνικά απαραίτητης, στις τελευταίες σκηνές του στόλου εν πλω: Οι τελευταίες σκηνές είναι "πραγματικές" αλλά είναι πολύ πολύ μεταγενέστερες απ' τα τελευταία γεγονότα που είδαμε και μάλιστα της προηγούμενης σκηνής που μας έδειξαν. Με Βάση την παρουσία του Βάρυς, θα πρέπει να ξαναδούμε το στόλο ως προς το Γουέστερος, μετά από 3 τουλάχιστον ίσως επεισόδια του επόμενου κύκλου. Αν στον επόμενο κύκλο δείξει ότι αμέσως έχουν φτάσει κι αποβιβαστεί, "λίγο" τα χαλάει, γιατί ενώ έτρεχε ο χρόνος στο Γουέστερος , ξαφνικά θα κολλήσει υπερβολικά.
{break} https://youtu.be/5pq0xf9PBP0
... Κ α τ α π λ η κ τ ι κ ά σκηνή (εφέ) του στόλου με τη συνοδεία των δράκων κι ειδικά εκεί που σκουπίζει με τα φτερά του τη θάλασσα ! (clap) (clap) (bow) και φυσικά Η Μουσική Φινάλε (bow) (bow) (bow) https://youtu.be/j34Xa6DGi4s
Χυλόπιτα ο εραστής, αλλά αδιαφορώ δεν ξέρω τι παίζει και τι έχουν στο νου τους οι DD, αλλά συγκινητική η στιγμή της απονομής στον Τύριον κι αισθάνομαι έναν ακόμα ερωτευμένο της Ντάνυ (έχει ξεχάσει την Τίσσα ;; !! - αυτό μας δείχναν τόσον καιρό )
Συγκινητικές κι οι στιγμές Σάνσα-Τζον στοις επάλξεις κι επίσης ακόμη πάρα πολύ δυνατές στην εναλλαγή προσώπων μωρού-Τζον με κορυφαία όπως ανέφερα αλλού την έκφραση του Τζον , κι επίσης ως την αναγόρευσή του ως
Βασιλιάς του Βορρά ** όχι ότι είναι τελικά κάτι σπουδαίο ή το σπουδαιότερο στη ζωή , αλλά ως ανταμοιβή για κάποιον που έζησε στο περιθώριο μια ζωή και στα τελευταία του μετά τη δική του απόφαση να καταταγεί στη ΝΦ, με τις πρωτοβουλίες, ενέργειες και χαρακτήρα του αποδείχτηκε ότι όχι μόνο δεν ήταν γενημμένος για το περιθώριο αλλά για "μεγάλα" πράγματα.
Επίσης ήταν κάτι σαν deja view με τον μεγάλο πράγματι Ρόμπ Σταρκ (πρέπει να τον βάλουμε στο " Εις μνήμην " )
** στις ιδιαίτερες στιγμές ο Τζον παραδέχτηκε ότι αν δεν ήταν οι της Κοιλάδας χάριν Σάνσα δε θα κέρδιζαν τη μάχη και το "σπιτικό" τους. Η Σάνσα δεν απάντησε "ναι ή οχι " (θεωρώ ότι ο σπόρος του "κακού" εμφυτεύτηκε απ' τον Μικροδάχτυλο) , οπότε ο Τζον δεν είχε δικαίωμα να αισθάνεται και με άδεια της Σάνσα Σταρκ, ως ο αναμφισβήτητος Άρχοντας του Γουίντερφελ και εν συνεχεία Βασιλιάς του Βορρά - εκτός αν ο Άρχοντας του Γουίντερφελ είναι άλλος κι άλλος ο Σταρκ (έστω Σταρκ-Σνόου) Άρχοντας του Βορρά - Βασιλιάς του Βορρά. Σίγουρα έμεινε άφωνος πιστεύω, και δεν αντέδρασε αλλά προτού το πράμα πάει εκεί θα έπρεπε να το ξεκαθαρίσει ή να το έβαζε ως "σενάριο" και να το είχε προσυζητήσει με τη Σάνσα ή να είχε ξεκαθαριστεί ανάμεσά τους κι ανάμεσα στους Βορείους "ποιος είναι ο Άρχοντας του Γουίντερφελ" .
Συμφωνώ με nirne κια πολλούς άλλους ότι έτσι ήθελαν οι DD για γνωστούς λόγους.
Για Σαμ έχω αναφερθεί σε άλλα - τελικά με "άκουσε" η Σειρά κι έδειξαν λίγο Σαμ και λίγο Άρυα και καθόλου Έουρον !
Κλείνοντας δε , αφού ομολογήσω πως ήταν το καλύτερο επεισόδιο που έχω δει μέχρι τώρα στη σειρά (έτσι το βίωσα , έτσι το αισθάνθηκα, αυτά γράφω ... ) και παρότι όλοιι μας κι εγώ περιμέναμε τους " Άλλους" (μακριά από μας ! ), νομίζω ότι καλά έκαναν και δεν έδειξαν τίποτα., πρέπει να (bow) (bow) (bow) στον ηθοποιό του Ντέιβος και (bow) (bow) (bow) της Μελισάνδρα (clap) (clap) (clap) (clap) υποκλίνομαι και γραπτώς !!
Θα ακολουθήσει αργότερα σχολιασμός σε συνάρτηση σχολιασμούς μελών.
ΥΓ: Όσο περνούσε ο καιρός τόσο μου έφευγε η διάθεση για τον σχολιασό του επεισοδίου, αλλά αφου ξεκίνησα ( στο μεγάλο ταξίδι, το πρώτο βήμα έχει σημασία ) και με τη βοήθεια της μουσικής νομίζω ότι "έβγαλα" κάτι από μέσα μου ...
{και τώρα θα μου πει : είσαι εκτος σύνδεσης, αλλά αν δεν καείς δε θα προσέχεις ... )
τροπ/ση2 ΥΓ2 : Τι Φινάλε !!!
A hound will die for you
but never lie to you
but never lie to you