Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εδώ Γκρινιάζουμε Ελεύθερα! (πιθανά σπόιλερς)
Εδώ θα "γκρινιάξω"  αλλά η γκρίνια μου έχει ταυτόχρονα και θετικό πρόσημο!!
- Ιαν Μακ Σέιν ...                            γιατί τόσο λίγο; !!                                  +  πολύ καλή επιλογή
- ηθοποιός του Σερ Άρθουρ Ντέην      >>    (δε γινόταν αλλιώς)                                        >>
  -    >>      μικρός Χόντορ                                                                                                            >>    και Όσκαρ!! (με παγκόσμιο ρεκόρ χρόνου συμμετοχής)

γκρίνια καθαρή :  προτιμούσα Βικτάριον  για Μηρήν    και Άσα αντί Γιάρα ...
A hound will die for you
  but never lie to you
Reply
Για πρώτη φορά δεν θα σχολιάσω το επεισόδιο στο κανονικό θρεντ.
Μου είναι φοβερά δύσκολο να βρω κάτι θετικό για το προχθεσινό επεισόδιο.


Νομίζω ότι φάνηκε επιτέλους η παθογένεια της σειράς.


Χαράμισαν τους προηγούμενους κύκλους σε σαχλαμάρες δίχως ουσία και τώρα προσπαθούν με πασαλείμματα να καλύψουν την πλοκή.

  • Η εξέλιξη των χαρακτήρων δεν έχει καμία μα καμία συνοχή. Η Σάνσα τί ρόλο βαράει ακριβώς? Για ποιo λόγο είναι ενάντια στον Ντέιβος και τον Τζον? Και τι ζόρι τραβάει με τον Στάννις, ο οποίος προσπάθησε να την σώσει? Και ξαφνικά ζητάει την βοήθεια του ΜΔ ή του ξαδέρφου της?
  • Η Σάνσα είναι Σταρκ, όσο η Σέρσεϊ είναι Λάννιστερ, η Μάργκαιρυ Ταϊρέλ και η Κάτλυν Τάλλυ. Ο Τζον γύρισε από τον Άλλο Κόσμο, είναι ο μοναδικός άρρεν απόγονος του Νεντ που είναι ελεύθερος, έχει αποδεδειγμένα ηγετικές ικανότητες αλλά για κάποιο λόγο, οι άρχοντες του Βορρά πρέπει να πειστούν ώστε να στηρίξουν τα παιδιά του Νεντ, ενάντια στον Μπάσταρδο του Μπόλτον, ο οποίος σκότωσε τον πατέρα του.
  • Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ ότι οι Βόρειοι είναι ηθικά ανώτεροι και ο Ρομπ Σταρκ έκανε άπειρα λάθη, αλλά να αρνούνται οι Βόρειοι να στηρίξουν τους Σταρκ, επειδή είναι τσαντισμένοι που ο Ρομπ τα έκανε μαντάρα και να μην θέλουν να εκδικηθούν τους Μπόλτον για τον ΚΓ είναι ακατανόητο. Το όλο νόημα στα βιβλία είναι ότι οι Βόρειοι θέλουν να εκδικηθούν για τον ΚΓ τους Μπόλτον. Για αυτό στηρίζουν τον Στάννις. Για αυτό είναι ικανοί να στηρίξουν ένα μπάσταρδο ή την κόρη του Νεντ, για την εκδίκηση. Οι υπέροχοι μονόλογοι του Ντέιβος έχουν γίνει στην σειρά ένδειξη ανικανότητας των Σταρκ να υπενθυμίσουν στους υποτελείς τους το καθήκον τους.
  • Λυάννα Μόρμοντ. Οκ, ποιά είναι? ποιά είναι η μάνα της? ο πατέρας της?Στα βιβλία οι αδερφές της και η μητέρα της έχουν σημαντικό ρόλο για δευτερεύοντες χαρακτήρες. Στην σειρά βλέπουμε μόνο την μάνα της και την ξεχνάμε αμέσως. Είναι απλά μια κομπάρσα. Για ποιό λόγο η Μόρμοντ δεν είχε πιο έντονη παρουσία? Για ποιό λόγο ούτε ο Τζόρα ούτε ο πατέρας του δεν την αναφέρουν? Δεν θα ήταν καλύτερα να είχε δοθεί λιγουλάκι περισσότερος χρόνος στην Μόρμοντ? Δεν νομίζω ότι την βλέπουμε να πεθαίνει. Αλλά οκ, ο τηλεοπτικός χρόνος είναι πολύτιμος. Αντί να μάθουμε περισσότερα για τις Μόρμοντ ήταν αναγκαίο να δούμε την Ρος να γδύνεται.
  • Η σκηνή με την Άρυα ήταν απλά γελοία. Ο τρόπος με τον οποίο ξαφνικά αλλάζει γνώμη είναι εξίσου πιστευτός και ικανοποιητικός με την Σάνσα να δολοπλοκεί. Δεν νομίζω ότι θα πεθάνει η Άρυα. Δεν είμαι τόσο τυχερή... (shake)
  • Αφόρητα μπαναλ είναι το να σκοτώνουν διαρκώς χαρακτήρες. Με τον Μέριμπαλντ το παράκαναν. Εισάγουν ένα χαρακτήρα που έχει ένα συγκινητικό μονόλογο στα βιβλία και τον σκοτώνουν αμέσως! Και εγώ που περίμενα τον Μεριμπαλντ να παντρέψει τον Σάντορ  με την Σάνσα?
  • Αντιπαθώ τους Ταϊρέλ και αντιπαθώ την Ντόρμερ ως ηθοποιό. Για ποιό λόγο η Μάργκαιρυ είναι ακόμα αιχμάλωτη? Στα βιβλία δεν είναι καθόλου μα καθόλου έτσι.
  • Ίσως στο επόμενο επεισόδιο να φανεί ο Τζέιμυ. Εξακολουθώ να βρίσκω εκνευριστική την αιτία παρουσίας του Μελανίχθυ στο κάστρο.
  • Ποιά η λογική της Γιάρα και του Θήον να πάνε στο Βολάντις και να μπεκροπίνουν ενώ είναι φυγάδες? Γιατί να μην πάνε κατευθείαν στην Νταινέρυς? Γιατί η Γιάρα είναι η θηλυκή εκδοχή του Ρόμπερτ Μπαράθηον και γιατί υποχρεώνει τον αδερφό της να κάνει πράγματα που δεν θέλει?
Όσες σκηνές βλεπόντουσαν θύμιζαν τα βιβλία, οι άλλες ήταν απλά απαράδεκτες.[size=78%] [/size]






He was sick of it, sick of lords and lies, sick of his father, his sister, sick of the whole bloody business.
Reply
Έγραψε ,  πολύ σωστά,  η [member=157]Σιέρα[/member]  για Λυάνα Μόρμοντ  ,  το ίδιο κι ο [member=2820]odykal[/member] για Σέπτον Μέριμπαλντ, όπως κι εγώ για το μικρό "πέρασμά" του,  αλλά ήθελα να πω για Τζέιμι.
Όπως διάβασα και διαβάζω  πολύ απογοητευτήκαμε γι' αυτόν  (κι εγώ)  ,  αλλά θα μιλήσω για τις τελευταίες σκηνές με Μελανιχθύ ( το "Blackfish" , δε μ' αρέσει ) .
Πριν φτάσουμε στο τελικό ξενέρωμά του  ( μας )  θα έπρεπε λίγο ...  να υπήρχε το "υπόβαθρο" .  Στα βιβλία  τα είχαμε όλα αυτά  και η απάντηση και περιφρόνηση  του Μελανιχθύ  ήταν για μας τελείως λογική (όπως και τώρα)  αλλά στο επεισόδιο  το να (ξανα)πέσει ο Τζέιμι μας ξένισε και απογοήτευσε.  Δε θα μας απογοήτευε  αν τουλάχιστον  έδειχναν  μερικές σκηνές περισσότερες με τον Τζέιμι,  πχ με τον Ίλυν Πέυν (σειρά με Μπρον ) στις μεταξύ τους μονομαχίες ή τις σκέψεις του "φωναχτά"  με διάφορυς διαλόγους  αλλα επιτέλους  μακριά  απ' τη Σέρσεΐ !!
Για τον Τζέιμι  των βιβλίων  δεν ήταν  πλέον "ένα κρύο ντους "  αλλά  " ακόμη ένα κρύο ντους "  και πιο πολύ πάλευε με τον εαυτό του ,  με τον καλό εαυτό του,  ώστε να αποδείξει  έμπρακτα  -  πρώτα στον εαυτό του -  ότι δεν είναι ο "kingslayer" όπως τον ξέρουν όλοι.  Αν  κυριαρχούσε το  "κακό" μέσα του  θα είχε μια  από τις πολλές ευκαιρίες να το δείξει,  είτε ως ο (σχεδόν) απόλυτος άρχοντας (ή θα το έπαιζε) είτε ως πολέμαρχος  είτε μονομάχος  (με ενεργή βοήθεια απ' τους υπασπιστές του,  όπως πχ στον τηλεοπτικό  τραυματισμό του Νεντ - στα βιβλία ήταν αλλιώς) .
Με άλλα λόγια,  εκτός του Μικροδάχτυλου  που τον "ακύρωσαν" εντελώς  ξαφνικά  και προσπαθούν να μπαλώσουν,  τον χαρακτήρα του Τζέιμι ηθελημένα (Wink  τον έχουν στο ναδίρ * (πχ δολοφονία του ξαδέλφου του με κοτρώνα όταν ήταν αιχμάλωτος ) με μικρές αναλαμπές.
Δε λέω πως δεν είναι αμαρτωλός κι ότι δεν  έχει αμαρτωλό παρελθόν,  αλλά ένα τέτοιο  άτομο-χαρακτήρα  δεν τον αναλώνεις (οι DD )  σε καταστάσεις  να παίζει και να περνά απλώς η ώρα  ( ο θάνατος της Μυρσέλα  με παρουσία του Τζέιμι  ήταν  τηλεοπτική εκδοχή  και τι μάθαμε ή έμαθε  {ο Τζέιμι} ; ότι το ήξερε η κόρη του ,  ίσως επικροτούσε,  θρήνος στο θάνατο της  και μετά ...  Άρα μια  αρλούμπα κακόγουστη  κατά τη γνώμη μου ) ...
Και σκεφτείτε ,  όπως έγραψε κι η Σιέρα,  πόσες  Ρόουζες  είδαμε  και διάφορυς άλλους συντρόφους είτε "ετερο" είτε "ομο"  ,  για ποιο λόγο,  να εμπεδώσουμε;;;

Ας τον "κάνω" , τον Τζέιμι,  μια άσπρη φιγούρα :

[Image: dffff47d92ff40a9ae844666f04465ab.png]


τροπ/ση :  *  συμπέρασμά μου
A hound will die for you
  but never lie to you
Reply
Θέλω να γκρινιάξω λίγο για τη Γιάρα. Δε μου άρεσε που την έδειξαν λεσβία. Δεν υπάρχουν femme λεσβίες δηλαδή; Ή η στρέιτ γυναίκα δεν μπορεί να έχει ηγετικές και στρατιωτικές ικανότητες και φιλοδοξίες;
"Μόνοι γεννιόμαστε και μόνοι πεθαίνουμε,αλλά καθώς περπατούμε μέσα σε αυτό το μαύρο πέπλο παίρνουμε δύναμη ο ένας από τον άλλο." - Μελισάντρα
Reply
[member=2032]SANDOR CLEGANE[/member]


Πολύ καλή ανάλυση!
Ειλικρινα απορώ με τις προθέσεις των ΝτοναλντΝτακ. Ασφαλώς και υπάρχουν παραλείψεις σε μια τηλεοπτική μεταφορά αλλά αυτοί το έχουν παρακάνει.




[member=2882]Venier[/member]


Νομίζω το δεύτερο ερώτημα είναι το ζήτημα.
Η Άσα στα βιβλία είναι στρέητ και φοράει παντελόνια και διοικεί ένα καράβι.
Στην σειρά μάλλον θεώρησαν ότι επειδή θέλει να έχει τα προνόμια ενός άντρα πρέπει να είναι και γκέι...
Το πρόβλημα μου δεν είναι ότι την παρουσίασαν ως γκέι αλλά ως στερεότυπο γκέι.

He was sick of it, sick of lords and lies, sick of his father, his sister, sick of the whole bloody business.
Reply
O David Milch, δημιουργός του Deadwood, διαβάζει τον μονόλογο του Μέριμπαλντ.


https://www.youtube.com/watch?v=Tnn9DJfnpVE
He was sick of it, sick of lords and lies, sick of his father, his sister, sick of the whole bloody business.
Reply
Αφού έγραψα μία θετική ανάλυση στο θρέντ του 7ου επεισοδίου, είδα 2-3 φορές καπάκι το 6ο και 7ο επεισόδιο και διάβασα τις θεωρίες για την Άρυα ήρθε η ώρα να γκρινιάξω και εγώ λιγάκι.

Αρχικά έχω συμβιβαστεί με το γεγονός ότι ένα καλό επεισόδιο θα το διαδέχεται ένα μέτριο (αν και το 7ο επεισόδιο δεν ήταν και τόσο μέτριο). Έχω μερικές αντιρήσεις με την Άρυα. Αρχικά ευτυχώς με άκουσαν που γκρίνιαζα και έβαλαν μάσκα στο "βρωμοκόριτσο" αλλά την συγκεκριμένη μάσκα? Μετά η Άρυα στο 6ο επεισόδιο πέφτει για ύπνο με κοτσιδάκια και ένα ωραίο φόρεμα και στο 7ο μας έρχεται αλλαγμένη με ρούχα και μαλλί (για την ποσότητα των χρημάτων ας υποθέσουμε ότι τα έκλεψε). Είδα εκείνο το ωραίο στιγμιότυπο (με την κοπέλα πλάτη και την Άρυα μούρη) και αναρωτιέμαι γκρινιάζοντας.... μας δίνουν τόσα στοιχεία ότι κάτι παίζει?

Όσο για την Γιάρα που γκρινιάζετε παραπάνω θέλω να αναφέρω την πιθανότητα η όλη σκηνή με την πόρνη μπορεί να ήταν φτιαγμένη για να εμψυχώσει τον αδερό της. Δηλαδή, "κοίτα και εγώ δεν έχω τίποτα ανάμεσα στα πόδια αλλά μια χαρά περνάω με τις κοπελιές".
“Your words will disappear. Your house will disappear. Your name will disappear. All memory of you will disappear.”  The revenge of Sansa Stark.

"The last thing you're ever going to see is a Stark smiling down at you as you die." "Winter came for House Frey". The revenge of Arya Stark.
Reply
(08-06-2016, 02:53 PM)jermn link Wrote: Όσο για την Γιάρα που γκρινιάζετε παραπάνω θέλω να αναφέρω την πιθανότητα η όλη σκηνή με την πόρνη μπορεί να ήταν φτιαγμένη για να εμψυχώσει τον αδερό της. Δηλαδή, "κοίτα και εγώ δεν έχω τίποτα ανάμεσα στα πόδια αλλά μια χαρά περνάω με τις κοπελιές".

Μια γυναίκα λεσβία έχει σεξουαλικές επιθυμίες και όλους τους τρόπους και τα μεσα για να τις ικανοποιήσει και να απολαύσει το σεξ με τις συντρόφους της. Ένας άντρας από την άλλη, που του τα έκοψαν όλα, δεν έχει σεξουαλικές επιθυμίες πια, του λείπει η λίμπιντο, όπως και ο τρόπος και τα μέσα για να νιώσει σεξουαλική απόλαυση. Οπότε, η Γιάρα τελικά είναι σαν να κοροϊδεύει τον αδερφό της: "Κοίτα, εγώ παρ' όλο που δεν έχω τίποτα ανάμεσα στα πόδια, μπορώ και περνάω ζάχαρη κάνοντας σεξ. Εσύ πάλι, ό, τι και να κάνεις, δεν θα νιώσεις ποτέ τη χαρά του σεξ!"

Υ.Γ. Μια γυναίκα και ένας ευνούχος δεν έχουν τίποτα κοινό όσον αφορά τη σεξουαλικότητά τους!
[Image: tumblr_o93djqxP231rg4myfo1_500.gif]
Reply
Έχεις δίκιο αν δούμε την περίπτωση Βάρυς (καμία σεξουαλική επιθυμία) ή και την περίπτωση των Άσπιλων (αν και αναζητούσαν την σαρκική επαφή). Απλά στον διάλογο τους κάτι είπε για το αν είσαι broken κόψε τις φλέβες σου και για αυτό μου φάνηκε πιο πολύ για εμψύχωση! Το όλο σκηνικό πάντως πάει στην γκρίνια ασυζητητή!!!
“Your words will disappear. Your house will disappear. Your name will disappear. All memory of you will disappear.”  The revenge of Sansa Stark.

"The last thing you're ever going to see is a Stark smiling down at you as you die." "Winter came for House Frey". The revenge of Arya Stark.
Reply
Το συγκεκριμένο θέμα έχει ήδη αναφερθεί από πολλούς εδώ μέσα, αλλά νομίζω πως αν βάλλει κανείς τις δύο "εκδοχές" δίπλα-δίπλα, η αντίθεση που δημιουργείται "χτυπάει" άσχημα στο μάτι :

Κομμάτι της ομιλίας του Έουρον κατά τη διάρκεια της Σύγκλησης Βασιλέων στα βιβλία

https://www.youtube.com/watch?v=VALI6mbXB-E

και όλη η σκηνή στη σειρά

https://www.youtube.com/watch?v=4fQqbgycLRg

Tongue Tongue Tongue


ΥΣ. Επίσης, με το Ντορν έχει κανείς ιδέα τι συμβαίνει; Ένα επεισόδιο και αυτό ήταν;
“The bleeding star bespoke the end. These are the last days, when the world shall be broken and remade. A new god shall be born from the graves and charnel pits.”
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)