Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εδώ Γκρινιάζουμε Ελεύθερα! (πιθανά σπόιλερς)
#81
[member=190]ksoudis[/member]

Αν επιθυμείς να κάνεις διάλογο για κάτι με το οποίο διαφώνησες στο συγκεκριμένο θρεντ, όπως για παράδειγμα ότι σου αρέσει ο Τύριον με καστανά μαλλιά, μπορείς να το γράψεις στο κανονικό θρεντ  του επεισοδίου ή σε οποιοδήποτε σχετικό θρεντ ή μπορείς να ανοίξεις και ολοκαίνουργιο δικό σου με θέμα τα μαλλιά του Τύριον ή οτιδήποτε κι αν θέλει κάποιος να σου απαντήσει, θα το κάνει. Το παρόν θρεντ δεν είναι για αντιπαραθέσεις, όσο πολιτισμένες κι αν είναι αυτές. Στην αρχική ανάρτηση θεωρώ ότι ήμουν σαφής ότι εδώ γράφουμε τι δεν μας αρέσει στη σειρά και μόνο αυτό.

Όσο για την τρίχα ότι την κάνουμε τριχιά, μπορεί κάτι που για σένα είναι τρίχα, για άλλον να είναι τριχιά, αλλά και κάτι που για σένα είναι τριχιά για κάποιον άλλον να είναι τρίχα και να βρίσκει υπερβολική την άποψή σου. Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες απόψεις για τα πράγματα και δεν είναι ανάγκη να έχουμε όλοι τις ίδιες απόψεις. Και σε άλλα θρεντ τις συζητάμε κιόλας.

Επίσης, κανείς δεν είπε ότι είναι αυταπόδεικτο τίποτα. Δικαίωμά σου είναι να σου αρέσει το μισό επεισόδιο ή και όλο. Απλά, δεν είναι εδώ το μέρος για να καταθέσεις τι σου αρέσει ή τους λόγους για τους οποίους οι συνομιλητές εδώ μέσα έχουν άδικο ή το αν η γνώμη των άλλων σου φαίνεται υπερβολική. Για τον απλό λόγο ότι θα αρχίσουμε όλοι να σε "διορθώνουμε" και,να σου εκθέτουμε τα επιχειρήματά μας πάνω στο γιατί νομίζουμε ότι έχεις άδικο κι εσύ θα απαντάς με το γιατί έχουμε εμείς άδικο και, επαναλαμβάνω, δεν είναι αυτός ο σκοπός αυτού του θρεντ.

Τέλος πάντων, πιστεύω ότι όλοι μας πρέπει να σεβόμαστε τους κανόνες που θέτουν οι αρχικές αναρτήσεις των θρεντ και την επιθυμία του μέλους που ανοίγει το θρεντ, η οποία περιγράφεται στην αρχική ανάρτηση. Υπάρχουν πάρα πολλά θρεντ στο φόρουμ κι όλα είναι ανοιχτά στις αντίθετες απόψεις. Αυτό είναι μόνο για να γκρινιάζουμε με την ησυχία μας, όσο θέλουμε και με όποιο τρόπο θέλουμε χωρίς να ενοχλούμε κανέναν.
[Image: tumblr_o93djqxP231rg4myfo1_500.gif]
Reply
#82
Με συγχωρείτε που διακόπτω, αλλά θέλω να γκρινιάξω:


Είμαι ο μόνος που ενοχλήθηκε από την εικόνα ενός απαγχονισμένου παιδιού; Προσπαθώ να μην επηρεάζομαι ούτε από την επαγγελματική μου ιδότητα ως νομικός, οπότε είναι ανήκουστη η θανάτωση ανηλίκου με την πιθανή εξαίρεση του ... ISIS, ούτε την οικογενειακή μου κατάσταση ως πατέρας. Δεν αποτελεί δικαιολογία ότι βρισκόμαστε σε έναν φανταστικό κόσμο: άμα πάει έτσι, να μην διαμαρτύρονται όσοι (δικαίως - δικαιότατα) διαμαρτύρονται για τον φαλλοκρατισμό και τον σεξισμό που διαπνέει αρκετές φορές το σενάριο της σειράς, κάτι τελείως ανοίκειο ως προς τον συγγραφέα και το έργο του. Η κακομεταχείριση των αδυνάτων αποτελεί σύμπτωμα βαρβαρότητας και παραφροσύνης στον κόσμο του GRRM όπως λ.χ. η σφαγή των νόθων βρεφών από τον Τζόφρυ, για να μην συζητήσουμε για τον Theon... Ακόμη και στην προηγούμενη σαιζόν, στο "Hardhome", μία από τις ηρωίδες χάνει την ζωή της διότι έρχεται αντιμέτωπη με παιδιά που έχουν μετατραπεί σε wights. ΟΚ, οι Dumb and Dumber επιδίδονται σε ένα όργιο shock tactics εις βάρος των τηλεθεατών. Εδώ όμως δεν μιλάμε για shock tactics, εδώ μιλάμε για πορνογραφία φρίκης που εμφανίζεται όμως ως ... δίκαιη τιμωρία των συνομωτών, από το πουθενά και χωρίς να υπάρχει οποιοσδήποτε αποχρών λόγος για την εξέλιξη της ιστορίας, κι όχι δείγμα λ.χ. της αλλοίωσης του χαρακτήρα του (αναστηθέντος/αναγεννηθέντος/whatever) Jon, που αφού σκότωσε το παιδί μέσα του, μετά αρχίζει να σφάζει και τα παιδιά γύρω του. Σε τί διαφέρει τελικά ο Jon Snow/Azor Ahai από τον Ramsey Bolton; Αποτελεί ποιοτική διαφορά ότι ο δεύτερος σκοτώνει παιδιά από ιδιοτέλεια ενώ ο πρώτος απονέμοντας δικαιοσύνη; Τί είδους δικαιοσύνη εκτελεί παιδιά;
Reply
#83
Έχεις πάρα πολύ μεγάλο δίκιο. Κι όχι επειδή έδειξε το απαγχονισμένο παιδί κατά τη γνώμη μου, αλλά επειδή αυτό παρουσιάστηκε στο κοινό ως δικαιοσύνη, την οποία το ίδιο το κοινό αποζητούσε μετά μανίας για ένα χρόνο. Δεν παρουσιάστηκε ως κάτι που συμβαίνει σ' εκείνη την κοινωνία κι εκείνη την εποχή για να κάνει τον τηλεθεατή να νιώσει αποτροπιασμό για το πόσο αμοραλιστική ήταν η κοινωνία του Μεσαίωνα, αλλά αντίθετα, για να ικανοποιήσει την επιταγή του κοινού να θανατωθεί ο "προδότης". Ένας προδότης ο οποίος ήταν παιδί και του οποίου οι λόγοι της προδοσίας ήταν απόλυτα δικαιολογημένοι σύμφωνα με τη σειρά. Δεν έβαλαν απλά τον ήρωα - τον αγνό και ηθικό τους ήρωα - να τον σκοτώσει, αλλά έκαναν κάτι πολύ χειρότερο. Εφηύραν έναν χαρακτήρα παιδιού που ο ήρωας θα έσωζε, θα το έβαζαν να σκοτώσει τον προστάτη του, έτσι ώστε να ξεσηκώσουν το κοινό αίσθημα κι έπειτα θα το θανατωναν για να ικανοποιήσουν και να κατευνάσουν το εν λόγω αίσθημα. Είναι χειρότερο από ρωμαϊκή αρένα, τελικά.

Υ.Γ. Για μένα προσωπικά δεν υπάρχουν εξαιρέσεις στη θανάτωση παιδιών. Είναι όχι και πάντα όχι.
[Image: tumblr_o93djqxP231rg4myfo1_500.gif]
Reply
#84
Η αλήθεια είναι ότι και μένα αυτή η εικόνα με έκανε ... 
Μου 'μεινε για λίγη ώρα συνειδητά στο μυαλό,  αόριστα αισθάνθηκα ότι έβλεπα ταινία φρίκης (που δε μ' αρέσουν)  ,  τώρα σίγουρα και υποσυνέιδητα ...
Δεν ξέρω όμως αν θα έπρεπε να σχολιάσω,  είναι ταινία; τι ταινία είναι αυτή;  υπάρχει λογοκρισία ; πρέπει να υπάρχει ; πολλές και διφορούμενες απόψεις.  Φυσικά κι εγώ έχω πολλές ενστάσεις σε πολλά ,  αλλά εγώ δεν έχω ούτε το μαχαίρι ούτε το καρπουζι  το μόνο που έχω  είναι να αλλάξω κανάλι ή πλευρά κεφαλιού.  Γενικότερα η υποκρισία είναι παντού γύρω μας.
A hound will die for you
  but never lie to you
Reply
#85
Η εικόνα δεν μου άρεσε καθόλου. Αλλά και τις εικόνες του βασανισμού του Θήον δεν έβλεπα, και στην ανατίναξη του κεφαλιού του Όμπερυν γύρισα το δικό μου κεφάλι αλλού για να μην το δω. Δεν μου αρέσει η πορνογραφία φρίκης με την καμία και η σειρά μας την προσφέρει συχνά-πυκνά. Εδώ όμως κατά τη γνώμη μου είχαμε να κάνουμε με κάτι πέρα από αυτό. Κι είναι η μεθόδευση των παραγωγών, όχι τόσο για να προκαλέσουν σοκ τώρα, αλλά για να ικανοποιήσουν το κοινό τους με την εκτέλεση ενός παιδιού.

Άσε που ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τον απαγχόνισαν τον μικρό. Δεν ήταν μέλος της Νυχτερινής Φρουράς ώστε να πούμε ότι πάτησε τον όρκο του. Δεν ξέρω. Θεωρώ ότι δεν έπρεπε να χρησιμοποιηθεί καν αυτός ο χαρακτήρας, πόσω μάλλον για το λόγο που χρησιμοποιήθηκε και με τον τρόπο που χρησιμοποιήθηκε.
[Image: tumblr_o93djqxP231rg4myfo1_500.gif]
Reply
#86
Για μένα ο Όλλυ ήταν σαν την Ρος.
Ένας χαρακτήρας που εμφανίζεται αποκλειστικά στην σειρά αλλά υποτίθεται ότι συμβαδίζει με το πνεύμα των βιβλίων αλλά τελικά καταλήγει να γίνει μισητός.
Η Ρος είχε καταντήσει απλά η αφορμή για να γεμίζουν περιττές σκηνές με γυμνό. Έφυγε άκλαφτη στην σειρά και βλέποντας ξανά παλιά επεισόδια, αναρωτιέσαι ποιός ό λόγος ύπαρξης της?Πέραν δηλαδή από το προφανές-γυμνές σκηνές.
Η Ρος υποτίθεται ότι ήταν ένας σύνθετος χαρακτήρας, βασισμένος σε όλες τις πόρνες που εμφανίζονται στα βιβλία.
Γελοία δικαιολογία.
Με ελάχιστες εξαιρέσεις οι πόρνες στα βιβλία δεν έχουν μεγάλο ρόλο.
  • Υπάρχει η Σέι, αλλά πάλι καλά που δεν έδωσαν τον ρόλο της στην Ρος
  • H Tσατάγια, η οποία σε καμμία σκηνή στα βιβλία δεν κάνει έρωτα, αλλά βοηθάει τον Τύριον
  • Η κόρη της Αλαγιαγιά και ορισμένες άλλες πόρνες, με τις οποίες πηγαίνει ο Μπρον και ο Όμπερυν
  • Η μητέρα της Μπάρρα
  • Η ερωμένη του Μπράκεν
Αυτές. Βέβαια οι dd ξέρουν καλύτερα και ανάλωσαν τηλεοπτικό χρόνο στην Ρος...


Ο Όλλυ υποτίθεται ότι συμβόλιζε λίγο τον Βορρά, λίγο την Νυχτερινή Φρουρά.
Τα μέλη της ΝΦ είναι πολυσύνθετοι χαρακτήρες, κάποιοι καλοί, κάποιοι κακοί και κάποιοι λίγο από όλα.
Δημιουργός του Όλλυ είναι ο Dave Hill, αν και η ιδέα του δεν είναι κακή, το θέμα είναι ότι ο Όλλυ είναι ένας χαρακτήρας που αποκτά σημασία, ενώ ήδη πιο σημαντικοί χαρακτήρες απο τα βιβλία δεν έχουν εμφανιστεί.
Δεν το χειρίστηκαν καλά το ζήτημα με τον Όλλυ και λυπάμαι τον ηθοποιό.


Εδώ εύχονται χρόνια πολλά στον Κέβιν, νομίζω ήταν γιός ή φίλος ενός μέλους του συνεργείου. Προσέξτε πόσο άβολά φαίνεται ο Όλλυ.
Αναρωτιέμαι εαν εκείνη την περίοδο γύριζαν την σκηνή του φόνου.
He was sick of it, sick of lords and lies, sick of his father, his sister, sick of the whole bloody business.
Reply
#87
Σ'αυτό που μας έδειξες, Σιέρα,  φαίνεται καθαρά  πως ο ηθοποιός του Όλυ  "δεν το χαίρεται" ,  όχι για εκείνη τη στιγμή * αλλά το  όλο γενικότερα.  Δεν ξέρω αν του έμεινε τίποτα ψυχολογικό  κι αν αυτό θα του μείνει ,  γιατί κι ο ηθοποιός είναι μικρός  και σίγουρα το περιβάλλον του (όχι φυσικά συγγενείς) φιλικο ή όχι  θα τον κρατάει σε συναισθηματική απόσταση  ,  ειδικά μετά ...

*αν τον έβαζαν να κάνει κάποια αντίστοιχη σκηνή  δε θα το πετύχαινε καλύτερα
A hound will die for you
  but never lie to you
Reply
#88
Έχει αρχίσει μια απομυθοποίηση των Σταρκ που δεν μου αρέσει καθόλου. Επική σειρά Φαντασίας βλέπουμε. Όχι την Ιστορία της Αγγλίας...
Από την μία ο Τζον γίνεται σκληρός μετά την ανάστασή του κι έστω απρόθυμα θανατώνει ένα παιδί. Ο Νεντ κέρδισε την μάχη με "ζαβολιά" και για να δούμε τις πράξεις του μέσα στον Πύργο (αλλά και μετά, αν θα χρειαστεί να σκοτώσει κάποιον για να διαφυλάξει το μυστικό της αδελφής του - αν υπάρχει τέτοιο).
Οι λύκοι που - υποτίθεται - θα είχαν τον ρόλο τους στην οικογένεια των Σταρκ, θανατώνονται ο ένας μετά τον άλλο. Ο μπασταρδο-Μπόλτον είναι έτοιμος να "περιποιηθεί" ακόμη ένα μέλος της γνωστής οικογένειας - μιας και στο τέλος του προηγούμενου κύκλου το έσκασε η Σάνσα.
Είχαν που είχαν πλατειάσει τα βιβλία σε βαθμό που ο ίδιος ο συγγραφές δείχνει να έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά και η πιθανότητα το έπος του να μείνει ανολοκλήρωτο αυξάνει... Είχαν που είχαν ντώσει το δράμα των Σταρκαίων στο έπακρο οι σεναριογράφοι. Ήρθε κι έδεσε.
Και περισσότερα βάσανα και περισσότερο "τσαλάκωμα" της προσωπικότητάς τους.


Υ.Γ. Η αποθέωση θα είναι αν η Σάνσα φτάσει -που θα φτάσει- στο Μαύρο Κάστρο και ο Τζον έχει φύγει από αυτό...


Υ.Γ.2 Άτιμο μάρκετινγκ έκανες σούπερ συγγραφέα, τον κατ' επάγγελμα μέτριο σεναριογράφο Ρ.Ρ. Μάρτιν γιατί πλασάρει την ιστορία των φατριών της Αγγλίας με μπόλικο πασπάλισμα σεξ και φαντασίας (βλέπε ομοιότητες με Πόλεμο των Ρόδων κ.λπ.). Προφανώς έχει ως πρότυπο τον Όμηρο, με την διαφορά ότι ο τελευταίος επικεντρώθηκε στην ιστορία του και "άφησε" κάτι ολοκληρωμένο, ενώ ο πρώτος "ξέχασε" να γράψει δύο-τρεις τόμους, από μια τριλογία που έγινε τετραλογία και κατέληξε εγκυκλοπαίδεια οκτώ τόμων(!) και αναλώθηκε σε κόμικ και διηγήσεις γύρω από τον κόσμο που δημιούργησε. Αν είναι καλύτερος σε κάτι είναι στην περιγραφή των φαγητών και των κουστουμιών των ηρώων.


Υ.Γ.3 Άτιμο μάρκετινγκ (2) έκανες σούπερ παραγωγούς και σεναριογράφους τους D&D παρ' ότι ξέρουμε πως το τέλος της σειράς θα μας βρει να κοπανάμε το κεφάλι μας στον τοίχο και να αναρωτιόμαστε γιατί χάσαμε τόσες ώρες (θα είναι γύρω στις 75 φαντάζομαι) παρακολουθώντας την... 
Ο Θεός κρίνει το δέντρο από τους καρπούς, όχι από τις ρίζες. (Πάουλο Κοέλο)
Reply
#89
[member=2032]SANDOR CLEGANE[/member]


Μακάρι το παιδί να βγάλει την ρετσινιά από πάνω του.
Κάποτε σε μια συνέντευξη του, ο Ανέστης Βλάχος (έπαιζε τον κακό στις παλιές ταινίες) είπε ότι μια φορά που περπατούσε στον δρόμο με τον Νίκο Ξανθόπουλο(το παιδί του λαού) μια γυναίκα ούρλιαξε, Νίκο πρόσεχε, θα σε μαχαιρώσει!


Ελπίζω να μην συμβεί κάτι τέτοιο στον μικρό.
He was sick of it, sick of lords and lies, sick of his father, his sister, sick of the whole bloody business.
Reply
#90
Στον απόηχο της σημερινής δημοσίευσης του νέου κεφαλαίου της Αριάν Μαρτέλ:


[Image: 13220860_534495723424283_272546968983326...e=57A6C96A]

Tongue Tongue Tongue
“The bleeding star bespoke the end. These are the last days, when the world shall be broken and remade. A new god shall be born from the graves and charnel pits.”
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 4 Guest(s)