Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εδώ Γκρινιάζουμε Ελεύθερα! (πιθανά σπόιλερς)
#91
(11-05-2016, 06:03 PM)odykal link Wrote: Στον απόηχο της σημερινής δημοσίευσης του νέου κεφαλαίου της Αριάν Μαρτέλ:


[Image: 13220860_534495723424283_272546968983326...e=57A6C96A]

Tongue Tongue Tongue


Δεν θα μπορούσα να το θέσω καλύτερα...
Reply
#92
[member=2820]odykal[/member]




;( ;( ;(


Πόσο κρίμα που οι ΝτιΝτι μας στέρησαν την πλοκή της Αριάν.




Ειδικά τώρα που γίνεται ενδιαφέρουσα.




Έχω να κάνω μια παρατήρηση.


Ο Μάρτιν ανέβασε το κεφάλαιο της Σάνσα τον Μάρτιο του 2015.
Σε αυτό το κεφάλαιο βλέπουμε την Σάνσα να είναι αποφασιστική, δυναμική και με ευκολία να αντικρούει τις προσβολές του Χάρρυ, ο οποίος φαίνεται να την έχει ερωτευτεί.


Λίγο αργότερα προβλήθηκε ο 5ος κύκλος, όπου η Σάνσα δέχεται να παντρευτεί τον Ράμσεϋ, ο οποίος-ω τι έκπληξη-την κακοποιεί.


Προσωπικά θεωρώ ότι αυτό το κομικ ήταν λίαν εύστοχο.




Φέτος στην πρεμιέρα του 6ου κύκλου, η Ελλάρια και τα κορίτσια της σφάζουν τον Πρίγκηπα Ντόραν, τον γιό του και τον σωματοφύλακα του.




Και χτες ο Μάρτιν δημοσίευσε ένα κεφάλαιο της Αριάν που είχε διαβάσει παλαιότερα σε συνέδρια, όπου μαθαίνουμε ότι


Show Content


Βέβαια στην σειρά όλα αυτά δεν θα τα δούμε ποτέ.
Αυτό που αδυνατώ να κατανοήσω είναι το γιατί να μας δείξουν το Ντορν αφού εξαρχής σκόπευαν να μην συμπεριλάβουν την Αριάν.
Είναι σαν να αφαιρούσαν την Νταινέρυς από την πλοκή του Έσσος και να άφηναν τον Βιζέρυς, τους Ντοθράκι και τον Ιλλύριο.


Χαραμίστηκε η Ισπανία, χαραμίστηκε ο Siddig, χαραμίστηκε και ο Τζέιμυ.




Θεωρώ ότι εμμέσως πλην σαφώς, ο Μάρτιν θέλει να μας υπενθυμίσει τι πραγματικά παίζει στα βιβλία.



He was sick of it, sick of lords and lies, sick of his father, his sister, sick of the whole bloody business.
Reply
#93
[member=157]Σιέρα[/member]

Συμφωνώ με όλα! Το έχω ξαναπεί ότι δεν καταλαβαίνω γιατί έβαλαν το Ντορν αφού θα αφαιρούσαν την κύρια ιστορία του που είχε και το ζουμί. Υποψιάζομαι βέβαια ότι οι δυο Ντι(κ)ς θεωρούσαν ότι τα Αμμοσκούληκα και η Φαουλάρια θα έκαναν περισσότερη εντύπωση στο κοινό τους, μιας και είναι πολύ "δυναμικές" γυναίκες κι ότι το θέαμα τριών όμορφων κοριτσιών και η προοπτική να τις γδύνουν όποτε γουστάρουν, πίστευαν ότι θα έκαναν τους άντρες τηλεθεατές να πανηγυρίζουν, ενώ οι δολοφονίες που αυτές θα διέπρατταν, θα προκαλούσαν σοκ. Βέβαια, όλα αυτά θα έπρεπε να τα στηρίζει και μια αξιοπρεπής γραφή, την οποία οι Ντόναλντ και Ντακ δεν διέθεταν στις αποσκευές τους. Κι έτσι την πάτησαν μπιγκ τάιμ γιατί ακόμη κι οι απλοί τηλεθεατές βρήκαν το Ντορν τους καταγέλαστο. Κοινώς, γέλασε και το παρδαλό κατσίκι.

Κάποιες φορές διαβάζω τύπους στο ίντερνετ που φέρνουν ως επιχείρημα για την αλλαγή ότι το Ντορν ήταν βαρετό. Βαρετό;;;;; Για μένα ήταν από τα πιο ενδιαφέροντα των βιβλίων! Ενώ αντίθετα, βαριόμουν αφάνταστα την ιστορία των Σιδερογέννητων και τους χαρακτήρες τους, που συνήθως τύποι σαν τους παραπάνω λατρεύουν. Γούστα είναι αυτά, γκάις. Αν έπρεπε να βγει από την ιστορία κάθε τι που θεωρούσε βαρετό κάποιος απ' όλους μας, τότε δεν θα είχαμε καν ιστορία. Δυστυχώς όμως, οι D$D σκέφτηκαν ακριβώς όπως οιπαραπάνω, βρήκαν την κύρια ιστορία του Ντορν βαρετή και καθόλου του γούστου τους, και γι' αυτό δημιούργησαν το ντορνιανό ανουσιούργημα! Που καθώς φαίνεται είναι του γούστου τους...

Όσο για το ότι ο Μάρτιν θέλει να μας υπενθυμίσει να μη χάνουμε το φόκους μας και να μας πει ότι η πραγματική ιστορία είναι εκεί και δεν αλλάζει, κατά τη γνώμη μου είναι φανερό. Δεν μπορεί να είναι τυχαίο το ότι λίγο πριν ξεκινήσει η σειρά ή κατά τη διάρκειά της, δημοσίευσε δύο κεφάλαια, από τα οποία το ένα αφορά ηρωίδα η οποία στη σειρά άλλαξε ρόλο, θέση και μυαλό και βιάστηκε ως συνέπεια και το άλλο αφορά ηρωίδα (και ήρωες) που εξοβελίστηκε από τη σειρά και τη θέση της πήρε η τρελή του Σαγιώ και το σόι της.
[Image: tumblr_o93djqxP231rg4myfo1_500.gif]
Reply
#94
"Τρελή του Σαγιώ"


(rofl) Big Grin Tongue


Όσο για τα Φίδια, στα βιβλία είναι ανυπόφορες, όμως και πάλι δεν συγκρίνονται με την σειρά.
Το Μπαντ Πούσυ πρέπει να διδάσκεται ως τι δεν πρέπει να κάνουν οι σεναριογράφοι.


Η αλήθεια είναι ότι το Ντορν είναι βαρετό μέχρι να επιταχυνθεί η πλοκή.


Τα κεφάλαια του Άρηο δεν έχουν δράση και ο Άρυς είναι μονότονος, μόνο η Αριάν έχει ενδιαφέρον.


Αλλά το ότι η Πριγκίπισσα του Ντορν
Show Content


ούτε ότι ο Αίγκον Ταργκάρυεν είναι ζωντανός, έχει πιο ισχυρό δικαίωμα στον θρόνο από την Νταινέρυς και
Show Content


Η ιδέα των ΝτιΝτι για τις δυναμικές γυναίκες είναι τραγική, ακριβώς το αντίθετο από όσα δείχνει ο Μάρτιν.


[Image: george-r-r-martin-on-writing-women_o_1826701.webp]







He was sick of it, sick of lords and lies, sick of his father, his sister, sick of the whole bloody business.
Reply
#95
Μάρτιν  (inlove) (inlove) (inlove)

Πάντως εμένα ο Άρυς δεν μου φαινόταν καθόλου βαρετός, ούτε το πάθος του για την Αριάν, ούτε το ηθικό του δίλημμα γι' αυτό που έκανε μαζί της. Γενικά, το Ντορν ακόμη και πριν επιταχυνθεί η πλοκή μου άρεσε πάρα πολύ. Αλλά όπως είπα και παραπάνω, αυτό είναι καθαρά θέμα γούστου. Δεν έχει να κάνει με το τι είναι καλό και τι δεν είναι και με το τι θα πρέπει να εξοβελιστεί από τη σειρά. ΟΙ Ντι θεώρησαν την ιστορία αντιτηλεοπτική και την αντικατέστησαν με τις απόλυτα τηλεοπτικές φιδίτσες και τη μαμά τους. Και είδαμε τα αποτελέσματα.
[Image: tumblr_o93djqxP231rg4myfo1_500.gif]
Reply
#96
Όταν παύεις να παίρνεις κάτι στα σοβαρά και παύεις να επενδύεις σε αυτό η όλη εμπειρία γίνεται πολύ πιο αστεία.
Έχω παψει να επενδύω στην σειρά από τις πρώτες σεζόν όποτε το να βλέπω να εκτυλίσσεται όλο και περισσότερο στο προσωπικό fanfiction των D&D
Γιατί ντε και καλά έπρεπε να καταστρέψουν όχι μόνο τον Doran Bashir, την Ellaria αλλά και το όλο Dorne? H Costelo ήταν μια από τους ελάχιστους λογικούς Dornishmen.
Γιατί οι Bravoosi είναι τόσο cool με κάποιον να δέρνει ένα τυφλό ζητιάνο? |-)
TΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ WALDA?
Στην σειρά έχω αντέξει πολλά; την βλακώδη ηθοποιία της Dany, την βλακώδη storyline, την Cat and so on. Αλλά dead Saggy?  (punch)
So o GreatJon πέθανε πριν προλάβει να τον σκοτώσει ο SmallJon? What?
O Euron πρέπει να είναι καταπληκτικός μάγος καλύτερος και από την Mel. Από 50 κάτι δείχνει μόνο 30 κάτι και χωρίς glamour. Welcome Kasper!  (inlove) (inlove) (inlove)
Αλλα καταλαβαινουμε γιατι νικησε το kingsmoot. https://www.youtube.com/watch?v=DMkpOo-MCtc
Niemand ist eine größerer Feind als der seinem wohltäter gegenüber undankbare~Unknown.
Reply
#97
Απ' όλο το επεισόδιο, με χάλασε η σκηνή που η Νταινέρυς δεν καίγεται.
Πρώτον, το ξαναείδαμε στην πρώτη σεζόν. Μην επεναλαμβάνεστε. Δεύτερον, απο πού κι ως που να βιάσουν τη χήρα ενός Καλ; Σοβαρά;


Τρίτον, η Εμίλια (διάβασα) είπε ότι ήταν γυμνή, όχι με body-double. Αυτό με πείραξε. Η Εμίλια δεν νιώθει άβολα με το γυμνό σώμα της στην κάμερα, δεν το γουστάρει, και δεν χρωστάει σε κανέναν στο σώμα της, πόσο μάλλον σε κάτι σεναριογράφους με μυαλό καυ***** δεκατριάχρονου. Το γεγονός ότι αγνόησαν τις επιθυμίες της με εκνευρίζει τόσο! Αν η Καρίς φαν Χάουτεν είναι εντάξει με αυτό, καλώς, αλλά η Εμίλια δεν είναι, και την ανάγκασαν να το ξανακάνει, έτσι, για το male gaze. Urgh!
She was his most trusted counsellor and his right hand
Reply
#98
Πρώτη φορά δεν έχω καμιά διάθεση να γράψω κάτι για το επεισόδιο. Τι να πω; Τα ίδια και τα ίδια; Βαρέθηκα και να τα λέω. Το ένα επεισόδιο διαδέχεται το άλλο και η γραφή τους παραμένει το ίδιο κακή.

Όλες οι σκηνές είναι φτιαγμένες για άλλους λόγους κι όχι για να πουν την συνέχεια της ιστορίας. Γεμίσματα επί γεμισμάτων για εντυπωσιασμό ή για να εμφανίσουν αγαπημένους ηθοποιούς κι ας μην έχουν ιδιαίτερο νόημα οι σκηνές τους ή για να τα βολέψουν κάπως ώστε να φτάσουν όπως όπως στο γεγονός που έχουν στο μυαλό τους να δείξουν αργότερα. Οι δε διάλογοι χωρίς καμιά έμπνευση και κανένα ενδιαφέρον. Όλοι μοιάζουν να μιλάνε με τον ίδιο τρόπο και να κάνουν τα ίδια αστεία.

Δεν είναι ότι σε προηγούμενες σεζόν δεν γινόταν αυτό, αλλά γινόταν σε πολύ μικρότερο ποσοστό. Τώρα όλη η σειρά είναι έτσι και ελάχιστα πράγματα έχουν ουσία. Με κούρασε πραγματικά. Άσε που βαριέμαι αφόρητα τα επεισόδια αυτής της σεζόν στο σύνολό τους και είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει αυτό. Και να φανταστεί κανείς ότι όλα αυτά είναι καινούργια πράγματα για μας τους αναγνώστες και θα έπρεπε να μας προκαλεί κάποιο ενδιαφέρον τώρα που έχουμε επιτέλους νέο υλικό της ιστορίας. Πέρυσι, αναρωτιόμουν αν φέτος που θα παρακολουθώ τα επεισόδια, θα μου αρέσουν περισσότερο επειδή δεν θα υπάρχουν βιβλία για να τα συγκρίνω. Δεν υπάρχουν βιβλία λοιπόν και όλα όσα βλέπουμε ή τα περισσότερα τέλος πάντων είναι νέα, και παρ' όλα αυτά μου φαίνονται ανιαρά μέχρι θανάτου. Οι δε χαρακτήρες, τα κίνητρά τους και η δράση τους... χάρτινα όλα. Τι κρίμα.

Ναι, σήμερα δεν έχω καμιά διάθεση ούτε καν να εκνευριστώ. Μ' έχει πιάσει μια μελαγχολία.
[Image: tumblr_o93djqxP231rg4myfo1_500.gif]
Reply
#99
Quote: NIrne :  " Πρώτη φορά δεν έχω καμιά διάθεση να γράψω κάτι για το επεισόδιο. " 
μες στο μυαλό μου και σκέψη είσαι ...
Σκεφτόμουν κάποια στιγμή  να έδινα στα σχόλια μόνο παρόν  με άδειο κείμενο!

Τώρα αυτή η γκρίνια θα μπορούσε να μπει στο αντίστοιχο τόπικ του 4ου επεισοδίου  αλλά είναι μάλλον "διαχρονική".
Όπως και σε άλλα έτσι και σε αυτό το επ/διο  οι μεταφορές  είναι ... τηλεμεταφορές,  και μάλιστα ασφαλείας .  Και στην σημερινή εποχή δεν είναι τόσο γρήγορες και ασφαλείς.  Οι  "κυνηγημένοι"  Σάνσα  απ' τη μια  και Θύον απ' την άλλη έφτασαν  σε χρόνο ρεκόρ  "ατσαλάκωτοι"  στους προορισμους τους ! Φυσικά ο Ράμσει  δεν ενδιαφέρθηκε να τους ξανακυνηγήσει ,  τσάμπα  έκανε τόσον καιρό προπόνηση με τα σκυλιά του ...  αλλά και ούτε που σκέφτηκε πού μπορεί να πάνε  για να τους στήσει ενέδρες ,
παρά μόνο την "άλλη" μέρα *    (βάζω εισαγωγικά  γιατί ενώ θα μπορούσε να πει κανείς  ότι οκ,  έχει περάσει ένα εύλογο διάστημα  - σε σχέση και με μας που παρακολουθούμε -  απ' την άλλη ακούς τον  νυχτερινό φρουρό να λέει  "Άρχοντα Διοικητή"  και να απαντάει  ο Σνόου  "δεν είμαι άρχοντας Διοιηκητής"  - άρα  αποκλείουμε το "εύλογο" διάστημα  που λέγαμε πριν  κι επανερχόμαστε στο τελευταίο διάστημα του πολύ των 1, 2 ημερών * ...    )    έχει φτάσει το σταλμένο γράμμα του ( του Ράμσει)  -  που σημαίνει  έχει μάθει,  έχει αποφασίσει,  έχει ενεργήσει  και το γράμμα  έχει "ταξιδέψει"  ...  (σε ένα άλλο θρεντ  αναφέραμε για τις αποστάσεις  στο Westeros  όπως και συγκεκριμένα  για το Βορρά  αλλά και το Τείχος.  Μήκος του Τείχους  περίπου η απόσταση  Αθήνα-Θεσ/νίκη,  ο δε Βορράς  ...  )  !!!
Σημειωτέον,  γι' αυτο λέω  "διαχρονική"  γκρίνια  έχουν κάνει  μπόλικα  οι σεναριογράφοι -σκηνοθέτες κλπ.

ΥΓ:  ξέχασα και Μικροδάχτυλο:  τα ίδια σχόλια  για  "χρονικό τερέν" 

ΥΓ2 : +  (άκυρον,  θα τα γράψω τελικά  στο αντίστοιχο  τόπικ )

A hound will die for you
  but never lie to you
Reply
ΔΡΑΚΟΥΣ! ΔΡΑΚΟΥΣ! ΔΡΑΚΟΥΣ!




Θα φτιάξω δικό μου τόπικ: Ο λάκκος των Δρακόντων. Το αποφάσισα  (rofl)


Ένα από τα βασικά στοιχεία που έκαναν το ASOIAF και GoT πραγματικά σπουδαία ήταν οι υψηλής πολιτικής μηχανορραφίες που διαδραματίζονται. Εδώ είναι προφανές ότι ο Τύριον προσπαθεί να αγοράσει χρόνο μέχρι να εμφανιστεί η Ντάνυ - θέλω να δω την έκφραση Τύριον - Βάρυς όταν θα της πουν ότι κάηε ο στόλος... Το καταλαβαίνεις από την ηθοποιία του Πίτερ Ντίνκλατζ, όχι από το σενάριο. Το πλάνο των Σέρσευ - Τζέιμι είναι επίσης εξαιρετικό σαν ιδέα, μην το ξεφτιλίζετε. Εν τέλει δε, ΠΟΙΟ ΡΟΖ ΓΡΑΜΜΑ ΡΕ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΙ, ΠΩΣ ΣΑΣ ΗΡΘΕ ΑΥΤΌ;


Και κάτι τελευταίο: θα περπατήσει γυμνή η Μάρτζερυ όλη την πόλη που κατηγορείται για μία απλή ψευδορκία, όπως η Σέρσευ που κατηγορείται για εσχάτη προδοσία; Ίσα κι όμοια είναι αυτά τα δύο; (Η πλάκα είναι ότι στα βιβλία είναι η Μάρτζερυ που κατηγορείται για περισσότερα εγκλήματα κι η Σέρσευ λιγότερα).
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 6 Guest(s)