Ξεκινάω με μια απορία.
Θυμάται κανείς εαν η Λάισα παραδέχτηκε ενώπιον της Σάνσα ότι δολοφόνησε τον Τζον?
Στα βιβλία η σκηνή είναι η εξής: Η Λάισα σκοπεύει να πετάξει την ανιψιά της από την Φεγγαρόπορτα. Ο ΜΔ παρεμβαίνει και προσπαθεί να ηρεμήσει την γυναίκα του. Εκείνη, ταραγμένη εξομολογείται πόσο πολύ τον αγαπάει και ότι του ήταν πάντα πιστή και ότι μάλιστα για χατήρι του δολοφόνησε τον σύζυγο της και ενοχοποίησε τους Λάννιστερ στην αδερφή της, όπως την καθοδήγησε. Oυσιαστικά η Σάνσα μαθαίνει ότι ο ΜΔ συνωμότησε με την θεία της, ώστε να σύρουν τους γονείς της στο παιχνίδι και να τους στρέψουν ενάντια στους Λάννιστερ. Επειδή η Σάνσα έχει τραυματιστεί από τα πρόσφατα γεγονότα, δέχεται την εξήγηση του ΜΔ, ότι η Λάισα έλεγε ψέμματα.
Στην σειρά όμως η Σάνσα στρέφεται ενάντια στον ΜΔ, μόνο αφού την στέλνει, με την θέληση της, στους Μπόλτον... Θυμάται κανείς εαν στον 4ο κύκλο η Σάνσα έμαθε για την συνωμοσία? Είχα την εντύπωση ότι αργά ή γρήγορα θα έκανε κάτι για αυτό.
Τεσπα, ας προχωρήσω με το επεισόδιο.
Έφτασα και επίσημα στο σημείο όπου είναι δύσκολο να κρίνω τα επεισόδια επειδή δεν ξέρω που ξεκινάει ο Μάρτιν και που τελειώνουν οι ΝτοναλντΝτακ. Θα γράψω μόνο τα θετικά εδώ. Η ερμηνεία του Sam Coleman ήταν συγκλονιστική! Πραγματικά από τις σπάνιες φορές που ένας ηθοποιός που έχει ένα μικρό ρόλο αφήνει αντίκτυπο. Μου άρεσε ο συγχρονισμός του μαρτυρίου με τον Kristian Nairn, η απόλυτη ταύτιση, η σύγχυση και το τραύμα. Ήταν αρκετά συγκινητικό... Το ξέρω ότι οι περισσότεροι πιο πολύ θα συγκινηθούν από τον θάνατο του ανταρόλυκου, αλλά για μένα η σκηνή με τον Χόντορ να πεθαίνει και να "δημιουργείται" ταυτόχρονα, ήταν συγκλονιστική. Και θλιβερή.
Ελπίζω στο επόμενο επεισόδιο ο Μπραν να νιώσει τύψεις και ευγνωμοσύνη για την θυσία του Χόντορ, όπως και να αναλογιστεί το ότι ο Μπλαντρέηβεν τον χρησιμοποίησε για κάποιο ιδιαίτερο σκοπό. Θα θελήσει ο Μπραν να συνεχίσει τώρα που έμαθε το τίμημα?
Και που θα πάει με την Μήρα? Χωρίς Ληφ, χωρίς λύκο, χωρίς Μπλαντρέηβενν, χωρίς Χόντορ? Την θεωρία για το όνομα του Χόντορ δεν την είχα ακούσει, αλλά βρήκα μια διαφορετική εκδοχή, όπου ο Χόντορ προστάτευε την Λυάννα και εκείνη τον παρακαλούσε να hold the door... Ένα κρακποτ λιγότερο. Επίσης αγνοούσα την θεωρία που ήθελε τα Παιδιά να δημιουργούν τους Άλλους... Είναι το
δεύτερο μεγάλο σπόιλερ από την σειρά σχετικά με τους Άλλους.
Αυτός ο άνδρας που τα Παιδιά μετάλλαξαν, ήταν ο Βασιλιάς της Νύχτας?
Μήπως ήταν κάποιος Σταρκ?
Χωρίς τον Μπλαντρέηβεν, μπορεί ο Μπραν να ελέγξει τις δυνάμεις του?
Άθελα του, έκανε γουάργκ στον Χόντορ στο παρελθόν, αλλά δεν πρέπει να εκπαιδευτεί κι άλλο?
Ο Μπραν φάνηκε σοκαρισμένος από αυτή την αποκάλυψη-όχι όσο εγώ -αλλά ποιός θα είναι ο αντίκτυπος? Επειδή το επεισόδιο είχε πολύ δράση, δεν είχαμε χρόνο να δούμε τον Μπραν να χωνεύει όσα είδε και όσα έμαθε. Οι εχθροί παλιά ήταν οι άνθρωποι, αλλά τώρα οι Άλλοι. Τα Παιδιά κάνουν λάθη και δεν είναι άμοιρα των ευθυνών τους.
Τελικά το Τραγούδι δεν είναι τόσο έντιμο όσο το Παιχνίδι.
Τώρα για τα Σιδερένια Νησία. Υπάρχει λόγος που ο Θήον (μαζί με την Σάνσα και τον Τζέιμυ) είναι από τους αγαπημένους μου χαρακτήρες και αυτό το επεισόδιο μου θύμισε γιατί! Ουσιαστικά τον βλέπουμε να επιστρέφει στον παλιό του εαυτό αλλα αφού έχει εξιλεωθεί. Και στηρίζει την αδερφούλα του. O Alfie Allen παραμένει από τους πιο ταλαντούχους ηθοποιούς της σειράς. Iδέα μου είναι ή σε αυτόν τον κύκλο έχουμε girl power?
H Άρυα επιτέλους συναντάει τον θίασο! Αν και δεν είναι από τους αγαπημένους μου χαρακτήρες και από το 3ο βιβλίο και έπειτα βρίσκω τα κεφάλαια της βαρετά,
Show Content
Spoiler το κεφάλαιο της Μερσυ από το 6ο ήταν από τα αγαπημένα μου
Μου άρεσε αρκετά η πρόχειρη, γκροτέσκα παράσταση, όπου ο Ρόμπερτ τριγυρνάει με τα αίματα στην κοιλιά του-ήταν λες και γέννησε τον Κθούλου. Μου άρεσε που η Άρυα γέλαγε με την γελοία εμφάνιση του Ρόμπερτ αλλά σοκαρίστηκε με την γελοιοποίηση του πατέρα της. Έχω την εντύπωση ότι η σκηνή όπου ο ηθοποιός Τύριον, γδύνει την ηθοποιό Σάνσα, είναι αναφορά στα βιβλία. Σε αντίθεση με την σειρά, όπου ο Τύριον στάθηκε κύριος και δεν εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι παντρεύτηκε την Σάνσα, παρά την θέληση της, στα βιβλία την διατάζει να γδυθεί και ασφαλώς την αγγίζει. Η γενικότερη ιδέα που θέλει τον Τζόφρυ να φαίνεται στο ευρύ κοινό, αθώος έχει νόημα. Αν αναλογιστεί κανείς ότι για τον απλό κόσμο ο Τζόφρυ ήταν ένας όμορφος πρίγκηπας που πέθανε πρόωρα επειδή ο θείος του, ο νάνος, ο δύσμορφος, τον μισούσε, είναι λογικό να φαίνεται ο Τύριον ως ο κακός. Ήταν αρκετά ειρωνική η σκηνή όπου η ηθοποιός Σέρσεϊ φλέρταρε με τον ηθοποιό Τύριον και έλεγε για τα παιδιά που θα κάνουν. Ακριβώς το αντίθετο από την πραγματική ζωή...
Κακόμοιρε Τόρμουντ, η Μπριέν δεν ανταποκρίνεται αλλά πως μπορείς να την κάνεις να ξεχάσει αυτό?
Τώρα, η Κινβάρα φαίνεται να είναι κάτι σαν η τοπική Μελ. Με την διαφορά ότι πιστεύει στην Νταινέρυς. Το ζούμί στην υπόθεση βέβαια είναι η συνομιλία της με τον Βάρυς. Οκ, ο Τύριον έχει δίκιο, για να εδραιώσουν την κυριαρχία τους, πρέπει να αναζητήσουν ένα ισχυρό σύμμαχο, με κύρος και όσο το δυνατόν λιγότερο εχθρούς. Όμως ο Βάρυς εξακολουθεί να μισεί τους Κόκκινους Ιερείς. Η Κινβάρα βέβαια γνωρίζει κάτι για αυτόν, κάτι που άκουσε και ο Βάρυς όταν ευνουχίστηκε, κάτι σχετικά με την ταυτότητα του... Έμμεση επιβεβαίωση του ότι ο Βάρυς είναι Μπλακφάϊαρ?
Περίεργο επεισόδιο, πολλές αποκαλύψεις και πολύ δράση.
[member=2941]dervil13[/member]
Σωστή παρατήρηση!
Όντως θυμίζει την σκηνή όπου ο Ναζγκουλ άγγιξε τον Φρόντο. Αλλά και πάλι, ο Φρόντο ήταν εντός του πεδίου όρασης του Σόρον επειδή φόραγε το δαχτυλίδι. Ο Χάρι Πότερ μοιραζόταν οράματα με τον Βόλντεμορτ επειδή τον είχε σημαδέψει. Ο Μπραν όμως πως και γιατί έγινε αντιληπτός από τον Βασιλιά?
Εκτός και εαν ο Βασιλιάς είναι ο Μπραν! Από το μέλλον! 8-| ]