Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επεισόδιο 3ο - The Queen's Justice
#21
Σίγουρα, κάθε σειρά έχει αδυναμίες. Ακόμα κι αυτή που προφανώς έχει τεράστιο budjet σε πολλά σημεία πρέπει να πάρει αποφάσεις για τον λεγόμενο "φιλμικό χρόνο". Μερικές φορές αυτό γίνεται με επιτυχία, πάνω στο μοντάζ, αλλά πολλές φορές φέρνει γέλια. Όπως η περίπτωση που ο Γκριζοσκώλικας είναι πάνω στις επάλξεις, γυρίζει το κεφάλι του και βλέπει τον στόλο του Εουρον να εμφανίζεται από το πουθενά. Όπως πολύ σωστά είπε κάποιος φίλος/φίλη, διακτινίζονται.
Έχει όμως και άλλα ενδιαφέροντα το επεισόδιο, όπως τα οικονομικά. Η Σιδερένια Τράπεζα κλπ. Με λίγα λόγια, η σκακιέρα σ' αυτή τη σειρά, δεν στήνεται μόνο με στρατιωτάκια.
Φυσικά όλοι περιμένουμε τι θα παιχτεί με την αληθινή καταγωγή του Τζον Σνόου !!!
Να πω και ένα "γεια" σε όλους τους φίλους, μιας και είναι το πρώτο μου σχόλιο.
Reply
#22
Αυτό που δεν κατάλαβα εγώ είναι το πώς γνώριζε ο Έουρον για την επίθεση των Άσπιλων.Ήταν πληροφορία που έδωσε η αιχμάλωτη Γιάρα,οι ντορνιανοί κλπ,ή υπάρχει προδότης κοντά στη Ντενέρις;
Reply
#23
Από : Dragonlord :
Quote:   
Παράθεση από: Cersei

    I'm guessing the Iron Bank invested
    considerable gold in the slave trade.



Τί λέτε μωρεεεεεεε; Η Σιδηρά Τράπεζα του ΜΠΡΑΑΒΟΣ επενδύει στο εμπόριο σκλάβων; Τί είναι, το ΔΝΤ; Ο Βαρουφάκης γράφει το σενάριο;
         
Τι λέτε; να το κάνει το μνημόνιο ή να μην το κάνει;
Λέτε να μπει  και ΕΝΦΙΑ; (θυμήστε μου το Χάρενχαλ,  το έχει τυπικά ο ΜΔ; ... )
A hound will die for you
  but never lie to you
Reply
#24
Λογικά πρέπει να έμαθαν για το σχέδιο της Ντάνυ απο μία απο τις δύο (Γιάρα ή Ελάρια) καθώς μετά μένουν μόνο η ίδια η Ντάνυ, ο Βάρυς, η συγχωρεμένη η Ολέννα, Μισαντέι, Γκριζοσκώληκας και ο Τύριον απο τους παρόντες στο συμβούλιο! Ελπίζω να μην έχουμε διαρροές εκ των έσω (μετά τον όλο διάλογο Ντάνυ-Βάρυς) ή κανένα επικό του τύπου ο Τϋριον να δίνει πληροφορίες στον Τζέιμι (αδειάζω και μονο στο ενδεχόμενο να παρουσιάσουν κάτι τέτοιο).

Η Γιάρα λέτε όντως να μην έχει γλώσσα και γι'άυτό έβγαλε ένα επεισόδιο στην μούγκα?
“Your words will disappear. Your house will disappear. Your name will disappear. All memory of you will disappear.”  The revenge of Sansa Stark.

"The last thing you're ever going to see is a Stark smiling down at you as you die." "Winter came for House Frey". The revenge of Arya Stark.
Reply
#25
ωραιος ο διαλογος του Τζον με την Καλισι.
ωραια και η γρια Ολενα αν και ο Τζειμη εμφανιζεται λιγο χαζος.
δλδ οκ της προσφερει εναν ησυχο θανατο αλλα οταν παραδεχεται τον φονο του τζοφρι περιμενεις απλα να της παρει το κεφαλι.


απο κει και περα αυτο που παρατηρησα ειναι οτι η Σερσει λεει στον τραπεζιτη οτι το στεμα θα πληρωσει και μαλιστα αμεσα το χρεος του. προφανως τωρα με τα λεφτα των Ταιρελ που θα λεηλατησουν θα γινει ακομη πιο ευκολα αυτο.


εχουν ξεφυγει πλεον με τις λογικες ασυνέπειες και ασυνεχειες. εχουν κανει 7 φορες τον γυρο του κοσμου και οι νεκροι ακομη κατεβαινουν.
μηπως δεν εχουν ζωντανεψει και ειναι ακομη πτωματα; γιατι ο βαρυς εχει γυρισει 5-6 φορες τον κοσμο. οι ασπιλοι εφτασαν στο καστελι ροκ με καποια πλοια που δεν ξερουμε που τα βρηκαν, οι ορδες ντοθρακι με τα αλογα καθονται χαρουμενες στα βραχια του ντραγκονστοουν και θρεφονται με αερα κοπανιστο και ο εουρον κανει βολτες στα πελαγα γρηγοροτερα και απο το Αιολος κεντερης.
Reply
#26
(01-08-2017, 10:37 AM)SANDOR CLEGANE link Wrote:   Και ξανά η παρατήρηση απ' το 1ο επεισόδιο  που ισχύει και για το τωρινό: 
?  "Ντραγκονστόουν" :  Εδώ ήταν η έδρα του Στάνις με το πολεμικό ναυτικό των Μπαράθυον,
    επιμένουν να μη μας δείχνουν λιμάνι  και όλα γίνονται με απόβαση στην ακτή με βάρκες!!
    Υπάρχει κάποιος λόγος;  οκ, έδειξε το βραχώδες και πανέμορφο τοπίο,  το κατανοήσαμε , αλλά ...
    Οκ, και να είναι η "μυστική-ινγκόκνιτο"  είσοδος στο κάστρο  ,  δε θα έπρεπε να υπήρχε μια πρόχειρη εξέδρα-προκυμαία
    για τους εκάστοτε  ιγκόγκνιτο επισκέπτες;


Εξαιρετική παρατήρηση.


Καταρχήν ας θέσουμε λιγο το χρονικό σημείο αναφοράς.
Οπως τα βλέπω σας σκαριά ειματε στην περίοδο που θεωρείτε ενδιάμεση για την ιστιοφόρο ναυτιλία με χωρητικότητες γύρω στου 150-300 τόνους για τα μεγάλα πλοία. Ειναι περιπου στην εποχή των πλοίων τύπου καραβέλας, γαλέρας, νεφ, γαλόνια, καρακες κτλ.
Ειναι δηλαδη η εποχή η οποια τα ιστιοφόρα ξεκινούν να πλέουν αντίθετα με τον άνεμο, αλλα πριν την εποχή που εμφανίζονται τα τεχνολογικά υπέρτερος ιστιοφόρα τύπου μπαρκ, κλιπερ, ισως κ δρομωδες.


Εκείνη την εποχή δυο τύποι λιμένων υπήρχαν. Ο ενας ηταν ο κλασικός τύπος εμπορικού λιμένα, κ οι ναυσταθμοι. Στον πρώτο γινόταν κυριως εμπόριο, στο δεύτερο κυριως επισκευές κ ναυπηγήσεις. Φυσικα πολλές φορες συνυπαχαν κ οι δυο τύποι μαζι.
Παμε πρωτα στον ναύσταθμο. αυτο που θελαν κυριως ηταν μαλακή άμμος (οχι λάσπη) που να να εχει σχετικά βαθιά όχθη (παραλια), ετσι ώστε το πλοιο να γλυστρα άνετα εκτος θάλασσας για επισκευές. τα βαρουλκα ηταν κυριως κάθετου ως προς το έδαφος άξονα, κ θέλαμε μεγαλη απλα για να βάζουν πολλα πλοία. θέλουνε δηλαδη βαθιους κόλπους, με στενό άνοιγμα κ μεγαλη παραλια, (ρόδος, βενετία, λισαβώνα, πειραιας κτλ).
Παμε στο εμπορικό λιμένα. Εδω το προβλημα που αντιμετώπιζαν επικεντρωνόταν σε 4 κυρία σημεία ολα αλληλένδετα. Οι πολλοί τύποι του πακέτου του φορτιου (βαρέλια, κανόνια, πιθάρια, ασκια, σακιά κτλ), τα μηχανήματα κ το εργατικό δυναμικό για την φόρτωση του πλοίου, οι χώροι αποθήκευσης του φορτίου στην στεριά, κ η προσέγγιση του πλοίου στην προβλήτα. Το πλοιο ηταν πολυ δύσκολο να προσεγγίσει στην προβλήτα, και συνήθως γινόταν με μεγάλες βάρκες με κουπιά. Η λύση σε ολα αυτα ηταν απλή. η χρησιμοποίηση βαθέων ποταμών σαν λιμάνια (Μασαλια, Χαβρη, θεσσαλονίκη, αμβουργο, λονδίνο, σαουθαμπτον κτλ). Ο λογος ηταν γιατι ο ποταμός εχει μεν ροη προς την θάλασσα αλλα κατα την διάρκεια της παλοιριας εχει ροη κ προς την ενδοχώρα, αρα μπαριζες μπορούν να κινηθούν άνετα κ προς τις δυο κατευθύνσεις. Στα μεγάλα πλοία στα μεγάλα λιμάνια λοιπον η φόρτωση γινόταν κυριως στην άγκυρα μεσω μπαριζων. Φυσικα κ υπήρχαν προβλήτες, αλλα εκει γινόταν φόρτωση πολυ ακριβών κ ευπαθών φορτίων, κ συνήθως η προβλήτα αυτη ειχε σταθερά μηχανήματα φόρτωσης κ αποθήκες. το μεγαλο προβλημα της χρήσης των προβλητών ηταν το βάθος (πως θα ειναι αρκετά βαθιές για τα πλοία, κ πως θα στυριχθουν τα θεμέλια στον βυθό, ετσι ώστε να φορτώνεται το πλοιο αλλα κ να σκαλίζει πανω της, να δένει δηλαδη). το δεύτερο το μέγεθος κ η κατεύθυνση της. πχ, θα πηγαίνει κάθετα με τον γυαλο, για να υποδέχεται πλοια κ απο την δυο μεριές, η θα ειναι παράλληλα με το γυαλο, ετσι ώστε να εκμεταλλεύεται την εγγύτητα στο χώρο αποθήκευσης.
παμε τωρα στο νησί. Εδω υπαρχει το εξής παράδοξο, Ενώ θεωρητικά παρέχουν καλη προφύλαξη απο τον καιρο γιατι το πλοιο μπορει να παει να κρυφτεί στη υπήνεμο πλευρά, παρολαυτα δεν εχουν μεγάλα λιμάνια λογο έλλειψης χώρου, συνήθως τα νησιά εχουν κ δυο λιμάνια, για να μπορούν να κρύβονται κ τα πλοία άνετα. Στα νησιά λοιπον τα πλοία φόρτωναν κυριως στην άγκυρα μεσω μπαριζων η βαρέων. Αυτο συνέβαινε καθαρά λόγου χορού κ διαθεσιμότητας πρώτων υλών. (άσχετο παράδειγμα, αλλα ενδιαφέρον ειναι η ρόδος, κως κ η μπαλτά, καθως εοδικα η τελευταία μπορει να συγκριθεί με το ντραγκστοουν, για τη ύπαρξη κ τον τύπο του λιμένα).
πολυ σωστα λοιπον επισημάνεις οτι δεν εμφανίζει το συγκεκριμένο νησί καποια προβλήτα, ομως το νησί δεν θεωρείτε ουτε μεγάλος εμπορικός λιμένας, ουτε μεγάλος εμπορικός σταθμος αλλα ουτε κ ναύσταθμος που χτίζονται πλοία. Τα πλοία συγκεντρώνονται εκει κατ´εντολη του στανις. Λιμάνι τέτοιας κλίμακας που εννοείς ειναι το λευκό λιμάνι, η το στορμ εντ. Ειχα την εντυπωση οτι εμφανίζονται κάποιες προβλήτες βαρκων, ομως τωρα που το λες μονο σχετικά μικρές παραλίες με χοντρό βότσαλο θυμαμαι μαζι με βάρκες,.. παρόμοιες ομως παραλίες χρησιμοποιουνταν τα παλαιότερα χρονια κ στον τάμεση, ειδικα στα πορθειμιακα σημεία του.
Reply
#27
[member=2137]silvester[/member] ,
α)  σε πάω γιατί πάντα ήμουν μαζί σου κι εναντίον του Τουίτι (  (giggle) )

β)    + για την εξαιρετική ανάλυσή σου  (βέβαια έχω ζήσει σε δυο λιμάνια απ' αυτά που ανέφερες : Θεσ/νικη, Αμβούργο.
Το Αμβούργο είναι όπως το περιγράφεις , αλλά η Θεσ/νίκη λιμάνι σε ποταμό;! )

γ)  Επειδή ελαφρώς  "μ έτρωγε" αυτό με το λιμάνι  κι είχα την εντύπωση ότι το  έχω δει παλιότερα,
μπήκα κι είδα πρόχειρα σε παλιότερους κύκλους  κι όντως ποτέ δεν έδειξε.  Ίσως να το " έχω δει"  στα βιβλία, 
αλλά πού να ψάχνω τώρα,  ίσως όταν ξανάρθει ο καιρός να τα ξαναδιαβάσω.
Απ' τον 2ο κύκλο;
  [Image: Z_SIhQpjTDmS6IHP5TbpfQ.png]
Εδώ φανερά φαίνεται ο "Δράκος" πάνω στα βράχια,  κι άλλο σημείο απόβασης είναι απ' αυτό που μας έδειξαν πρόσφατα,
κι αρχικά, πάνω αριστερά,  παίρνει το μάτι μου  σα είναι μια πολιτεία στο βάθος  , εκτός κι αν είναι πραγματική και τους ξέφυγε.
Ακρβώς η συνέχεια :
[Image: 5cVYB7dsQwmdqHSeSyLbuQ.png]
βλέπουμε το καράβι του πειρατή,  όχι σε λιμάνι.

Γ' κύκλος :
[Image: iIuGzOq2R9uE1Hyo-Ulffg.png]

[Image: NyhWfXlgQT6HoZL3kyDerg.png]

Εδώ είναι μετά τη μάχη του Μαυροπόταμου όπου έχει σκοπό ο Ντάβος να σκοτώσει τη Μελ.
Βλέπουμε όμως ότι το κάστρο είναι δίπλα στην ακτή,
ενώ  "σήμερα" είναι αναβαθμισμένο στα ψηλά.

Τελικά φαίνεται  το νησί να είναι ένας μόνο  βράχος .
Άρα τα καράβια  κι ο πρώην στόλος του Σταννις  λιμενιζόταν πάντα κάπου αλλού...
Η μόνιμη απορία μου παλιά κι ειδικά τώρα που φαίνεται ότι δεν υπάρχει ενδοχώρα *  , 
πού, πώς ζούσαν και με τι τρέφονταν  και στο είδικά τώρα  είναι ότι έχουμε να κάνουμε και με ορδές Ντοθράκι, συν τοις άλλοις,
αλλά  και ΚΑΙ  με άλογα:!!
Ας κρατήσουμε κια μια "πισινή" όμως για τους Ντοθράκι  γιατί μπορεί να βρίσκονταν και να βρίσκονται κάπου αλλού. (επαναλαμβάνω  αποφεύγω τα spoilers  κι επίσης δεν έχω δει το επεισόδιο που διέρευσε)

Τροπ/ση:    * στο επόμενο μνμ
A hound will die for you
  but never lie to you
Reply
#28
Βλέποντας χθες ξανά όλα τα 3 επεισόδια,  φαινόταν ενδοχώρα  και πράσινο.
Στο χάρτη του Σαμ (έχω ξαναπεί ότι έχω ψάξει για χάρτη  Dragonstone και δε βρήκα  πλην αυτού που έδειξε στιγμιαία ο Σαμ *   )
δείχνει στα νότια το Κάστρο , σε μεγάλη έκταση,  και νοτιοανατολικά  τη χερσόνησο με το  δρακόγυαλο. Τίποτα άλλο,  ούτε άλλες κατοικίες στο βορρά ή ψαροχώρι κλπ.
  Για λιμάνια που ανέφερα πιο πάνω κι αν μπορούσαν να λιμενιστούν καράβια,  μια "εικόνα"  του Dragonstone έδωσε ο Τζέιμι:
[Image: hOqdJ8DlR_CuVyfP4bBgew.png]
[Image: g7Evga2DTyWZaaxPyM9VMw.png]

Δηλ. κατά το Τζέιμι,  όχι μόνο υπάρχει λιμάνι  αλλά  λιμάνια και μάλιστα  βαθέων υδάτων  !

ΥΓ: Και με την ευκαιρία της αναδρομής να πω ότι κατά το Σάντορ (επειδή αναγκάστηκα να τα δω χωρίς μετάφραση) ,
δεν ειπώθηκε, στα αγγλικά,  "Βουνό-βέλος"  αλλά βουνό που έμοιαζε με αιχμή βέλους " arrow head " .

τροπ/ση :  * μόλις βρήκα την εικόνα απ' το χάρτη του Σαμ :

[Image: cvzq-SDwQ6ecvfAADyF95g.png]

και φαίνεται ένα φιορδ στο βορρά  και με βάση την απόσταση απ'  το μονοπάτι μέχρι το κάστρο
  φαίνεται ότι το νησί είναι πολύ μικρό **  .


**  κι αφού το ένα φέρνει τ' άλλο :
λογικά στο χάρτη του Westeros θα έπρεπε να ήταν κάτι πολύ λιγοτερο από μια κουκίδα
και η θέση του να προσδιορίζεται με ένα σημαιάκι     

[Image: 4ZWqXiCATtWNx3WgcIxeew.png]

[Image: He_QkBRPSV2qm_yDcxPOmQ.png]

Ξαναθυμηθείτε :  απόσταση μήκους Τείχους  περίπου 500 χιλιόμετρα!
Άρα με βάση πιο πάνω κι όλους τους χάρτες το νησί θα έπρεπε  να ήταν πολύ πολύ πολύ μεγαλύτερο
απ' αυτό που δείχνει ο χάρτης του Oldtown
!



A hound will die for you
  but never lie to you
Reply
#29
(05-08-2017, 12:01 PM)SANDOR CLEGANE link Wrote: [member=2137]silvester[/member] , β)    + για την εξαιρετική ανάλυσή σου  (βέβαια έχω ζήσει σε δυο λιμάνια απ' αυτά που ανέφερες : Θεσ/νικη, Αμβούργο. Το Αμβούργο είναι όπως το περιγράφεις , αλλά η Θεσ/νίκη λιμάνι σε ποταμό;! )



Οι ποταμοί της θεσσαλονίκης ειναι Γαλικος, Άξιος, Λουδιας κ Αλιάκμονας. μην κοιτάς την τωρινή μονο μορφή της Θεσσαλονίκης. Κοιτά την παλαιότερη της σημασία κ οργάνωση στα ελληνιστικά χρονια... (Αν κ δεν μπορω να αντισταθώ σε ενα οικονομικό σχόλιο, Το λιμάνι της θεσσαλονίκης κ της καβάλας, δεν αξίζουν για την τωρινή τους θέση η τις εγκαταστάσεις τους αλλα για την γεωγραφική τους θέση μεσω της οποια μπορουν να συνδεθούν με υδάτινη οδό με τον δούναβη... Κατι το σχετικά άγνωστο ειναι οτι ο Ρηνος, ο Ελβας κ αλλα πολυ μεγάλα ποτάμια εχουν την δυνατότητα να συνδεθούν με τον δούναβη η να φτάσουν μεχρι την Γενευη).


Το ντράγκονστοουν ειναι πολυ μικρο σαν νησί, αυτο φαινεται κ απο τον αρχικό αριθμό των στρατευμάτων του Αιγκον, κ δεν εχει σοβαρές πρώτες ύλες. Παρόλο που δεν αναφέρεται, το νησί υπονοείτε οτι δεν μπορούσε μονο του να διατηρήσει ζωντανή λεία για τους δράκους του Αιγκον, καθως δεν ειναι γνωστός τόπος κυνηγιού, οπως τα βασιλικά δάσος η περιοχή του κόλπου της θύελλας...
Μάλιστα η ύπαρξη βαθέων λιμένων, (ορολογία που χρεισιμοπειται κ για λιμάνια αγκυροβολίας) φαινεται στο οτι ο Σηγουρθ, συναντά τον Σαλαζάρ σε αγκυροβολημένο πλοιο. Η μη σημαντικότητα του νησιού ως μη σοβαρός εμπορικός σταθμος ειναι οτι ο Σηγουορθ δεν χρεισιμοποιει καποια ιδιετερη τεχνική λαθρεμπορίας στο νησί, οπως κανει στο στορμς εντ. Τα πολλα λιμάνια αναφέρεται λογικά σε πολλούς κόλπους τους οποίους χρεισιμοποιουν τα πλοία για να προστατευτούν απο τον καιρο. Θα μπορούσα να σου εξηγήσω οτι ο σχεδιασμός της περιοχής δείχνει οτι την χτυπούν αρκετές κατεγιδες αλλα δεν χρειαζεται νομιζω, επισης επειδη δεν αναφέρονται ρεύματα δεν μπορω να σου πω πως ακριβως κινούνται οι καταιγιδες...


Το νησί οπως πολυ σωστα λες δεν μπορει να υποστηρίξει ουτε τον στρατό ουτε τον στόλο της Νταινερις, οποτε εγω νομιζω οτι ειναι ηδη διαμηρασμενος στις περιοχές που θελει αυτη. Η καταστροφή του στόλου της στην ουσία πιστευω οτι την εξυπηρετεί γιατι χάνεται η επιλογή της εύκολης διαφυγής...


ΥΓ1 ο τουιτι δεν ειναι καθολου συμπαθητικός....
ΥΓ2 Εχω να διαβάσω πολυ καιρο Μαρτιν, κ δεν θα διαβάσω για αρκετό καιρο. Ασε που ξανάξεκίνησα να διαβάζω Νοβικ...

Reply
#30
[member=3408]Easteros[/member]




Καλώς ήρθες στο φόρουμ! (hi)
Όντως τα οικονομικά παίζουν ρόλο στην σειρά και όποιος και να κάτσει στον θρόνο θα πρέπει να απολογηθεί στην τράπεζα...




Όσο για τα υπόλοιπα που συνέβησαν στο επεισόδιο έχω μόνο τρία σχόλια

  • έχει πλάκα που στην αυλή όλες οι κυρίες ακολουθούν το στυλ της Σέρσει
  • ο Έουρον είναι το υπέρτατο τρολ
  • Τζέιμυ Λάννιστερ γύρνα πίσω ή έστω τηλεφώνα
[Image: bc8014c5c9dc19006f6cfa2fc94ddaaf.jpg]
He was sick of it, sick of lords and lies, sick of his father, his sister, sick of the whole bloody business.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)