04-05-2016, 10:12 AM
Καλημέρα στο φόρουμ!
Παρόλο που όλες αυτές οι εξελίξεις μου προκαλούν μία ευχαρίστηση, μου δημιουργείται η αίσθηση ότι υπάρχει μία βιασύνη που αναγκάζει τους παραγωγούς να ξεμπερδεύουν στα γρήγορα με μερικά θέματα. Καταγράφω μερικά από αυτά που έχουν συμβεί στα τελευταία 3 επεισόδια.
1. Πέθανε ( ο Στάνις που η ιστορία του κρατά από την αρχή του 2ου κύκλου
2. Πέθανε ο Τζον
3. Αναστήθηκε ο Τζον
4. Πέθανε ο άρχοντας Γκρέυτζοη από έναν χαρακτήρα που μόλις εμφανίστηκε στη σειρά (και στη συνέχεια εξαφανίστηκε)
5. Πέθανε ο άρχοντας Μπόλτον
6. Ξαφνικά ο Τύριον σκέφτηκε να έρθει πιο κοντά στους δράκους και να τους απελευθερώσει (!) και το κάνει (ωραία σκηνή, δε λέω..) με τι επιχείρημα ή με ποια λογική; Περισσότερο το παρουσιάζει ως επιλογή που στηρίζεται σε προαίσθημα και όχι σε σχέδιο. Αυτό φαίνεται και από την ατάκα που πετάει στον Βάρυς μετά. Σαν να του λέει δεν ξέρω γιατί το έκανα αυτό, απλά έπρεπε να γίνει... (έτσι πρόχειρα και βιαστικά για να εξυπηρετήσουμε τις εξελίξεις μιας και έχουμε μείνει πολύ πίσω λόγω της φλυαρίας μας στις προηγούμενες μία-δύο σεζόν.. θα συμπλήρωνα εγώ). Πολύ πρόχειρο κατά τη γνώμη μου.
7. Η Καλήσι σώζεται από το δράκο, στη συνέχεια αιχμαλωτίζεται και τέλος γλυτώνει την κακοποίηση και τους βασανισμούς ισχυριζόμενη απλά ότι ήταν η σύζυγος του Καλ Ντρόγκο. Μάλλον δεν υπάρχει χρόνος (τηλεοπτικός) για βασανισμούς και κακουχίες οπότε έτσι απλά και εύκολα οι βάρβαροι Ντοθράκι τρώνε αμέσως αυτό που τους πετάει η Ντάνι και προχωράμε γρήγορα στην επόμενη φάση που είναι ότι θα την πάνε σε κάποιο μοναστήρι τύπου για πρώην Καλήσες. (Άσε που δεν λέει πουθενά ότι υπάρχουν διάφορες φυλές Ντοθράκι στην κοιλάδα και όταν αναρωτήθηκα "Μα καλά δεν την θυμούνται; Δεν πέρασαν δα και πολλά χρόνια;",χρειάστηκε ο αδερφός μου-αναΓνώστης των βιβλίων- να μου εξηγήσει ότι άλλοι είναι οι Ντοθράκι του Ντρόγκο και άλλοι του Μόρο..)
8. Πέθανε ο άρχοντας Μαρτέλ, χωρίς καλά-καλά να τον έχουμε γνωρίσει
9. Πέθανε η Μυρσέλλα που περιμέναμε να την δούμε 2 ή τρεις σεζόν. Την εμφάνισαν και μπαπ.. την σκότωσαν. Γιατί την κρατούσαν ζωντανή τόσο καιρό; Για να πάει ο Τζέιμι στο Ντορν; Και γιατί να πάει στο Ντορν; Για να λείπει από το Κινγκς Λαντινγκ ώστε να γίνουν όσα έγιναν με τον Σπουργίτη; Και τι βγήκε από την περιπέτεια στο Ντορν; Τίποτα. Στα τελευταία επεισόδια (από το θάνατο του πατέρα τους και μετά) ο Τζέιμι και η Σέρσεη είναι τελείως αποκομμένοι από ότι γίνεται στο Βορρά και στα άλλα μέρη. Δεν αναφέρονται καθόλου στα γεγονότα του Βορρά και των ελεύθερων πόλεων σαν να μην ενημερώνονται ή να μην τους νοιάζει. Σαν να μην έχουν ιδέα για τους "Άλλους" ή για τους δράκους.. Η ιστορία τους θα μπορούσε να είναι μία άλλη σειρά με τίτλο "Οι περιπέτειες της Σέρσεη και του Τζέιμι".
Σίγουρα έχω παραλήψει κι άλλα σημαντικά πράγματα που συνέβησαν στα τελευταία επεισόδια. Το point μου είναι ότι πολλά θέματα για τα οποία είχαμε αγωνία (ή σέρνονταν) για 2 ή περισσότερες σεζόν, ξαφνικά διευθετούνται απότομα αφήνοντάς μας μία αίσθηση βιασύνης και προχειρότητας. Σίγουρα αυτό σημαίνει ότι αναμένονται ακόμα περισσότερες εξελίξεις, αλλά αν είναι να τις ξεπετάει έτσι απότομα σε διάρκεια μία ή δύο σκηνών.. χμμμ.. νομίζω ότι καταντάει κουραστικό ή/και ανιαρό.
Η ανάσταση του Τζον έπρεπε προφανώς για τους ίδιους λόγους να γίνει γρήγορα σε μια σκηνή. Η Μελ όταν έλεγε τα λόγια δεν φαινόταν να το πολυπιστεύει όπως άλλωστε μας είχε διαβεβαιώσει από πριν ότι δεν έχει αυτή τη δύναμη. Το ύφος της ήταν σαν να λέει "Άντε ρε **μώτο ξύπνα επιτέλους.. ρεζίλι με έκανες.." καμία σχέση δηλαδή με αντίστοιχες σκηνές με πρακτική μαγείας που είχαμε δει παλαιότερα από τη Μελ, όπως η γέννηση της σκιάς που σκότωσε τον Ρέηλι (νομίζω) ή η σκηνή με τις βδέλες/σκουλήκια που έριχνε στη φωτιά όταν κρατούσε το μπάσταρδο του Μπαράθηον (αλήθεια τι απέγινε αυτος και άλλες σκηνές όπου φαινόταν ένας έντονος δυναμισμός της Μελ. Ναι εντάξει είναι πικραμένη και μπερδεμένη και αποκαρδιωμένη και whatever, αλλά παρόλα αυτά είναι μία ισχυρή μάγισσα/ιέρεια και θα έπρεπε να βγει αυτό το συναίσθημα στη σκηνή της ανάστασης.. δηλαδή τι να πω;.. το ξεφτίλισαν εντελώς! Και στη συνέχεια το ξύπνημα του Τζον ήταν σε στυλ "Τι έγινε ρε παιδιά; Που πήγαν όλοι;"... Πολύ εύκολο/βιαστικό/πρόχειρο για τη σημασία του γεγονότος. Σαν μας λένε "Αυτό δε θέλατε; Να αναστηθεί ο Τζον δε θέλατε και μας είχατε πρήξει; Όριστε, αναστήθηκε. Άντε **μηθήτε τώρα!"
Η Μπριέν προφανώς κρύβει για κάποιο λόγο την αλήθεια για τη συνάντησή της με την Άρυα. Λογικά θα μας εξηγήσει αργότερα γιατί το κάνει. Αν όχι τότε πρόκειται για άλλη μία υπερπρόχειρη ξεπέτα της παραγωγής.
Ο Θήον θα φτάσει ποτέ στο σπίτι του στην κατάσταση που βρίσκεται; Αν φτάσει παίζει και να τον κάνουν άρχοντα στη θέση του εκλιπόντος πατέρα του; Πολύ βολικό..
Ο αγαπημένος θείος του Τζον ξαναεμφανίζεται στο όραμα του Μπραν. Χμμμ.. λέτε να τον ξαναδούμε; Έχει εξαφανιστεί εδώ και 3-4 σεζόν. Το βρήκα! Θα μας τον ξαναεμφανίσουν και μέσα σε μία-δυο σκηνές ..μπαπ.. θα τον σκοτώσουν! Να τελειώνουμε και μ΄αυτόν...
Γκρίνιαξα κι εγώ και ξαλάφρωσα
Φιλιά σε όλους/ες
Παρόλο που όλες αυτές οι εξελίξεις μου προκαλούν μία ευχαρίστηση, μου δημιουργείται η αίσθηση ότι υπάρχει μία βιασύνη που αναγκάζει τους παραγωγούς να ξεμπερδεύουν στα γρήγορα με μερικά θέματα. Καταγράφω μερικά από αυτά που έχουν συμβεί στα τελευταία 3 επεισόδια.
1. Πέθανε ( ο Στάνις που η ιστορία του κρατά από την αρχή του 2ου κύκλου
2. Πέθανε ο Τζον
3. Αναστήθηκε ο Τζον
4. Πέθανε ο άρχοντας Γκρέυτζοη από έναν χαρακτήρα που μόλις εμφανίστηκε στη σειρά (και στη συνέχεια εξαφανίστηκε)
5. Πέθανε ο άρχοντας Μπόλτον
6. Ξαφνικά ο Τύριον σκέφτηκε να έρθει πιο κοντά στους δράκους και να τους απελευθερώσει (!) και το κάνει (ωραία σκηνή, δε λέω..) με τι επιχείρημα ή με ποια λογική; Περισσότερο το παρουσιάζει ως επιλογή που στηρίζεται σε προαίσθημα και όχι σε σχέδιο. Αυτό φαίνεται και από την ατάκα που πετάει στον Βάρυς μετά. Σαν να του λέει δεν ξέρω γιατί το έκανα αυτό, απλά έπρεπε να γίνει... (έτσι πρόχειρα και βιαστικά για να εξυπηρετήσουμε τις εξελίξεις μιας και έχουμε μείνει πολύ πίσω λόγω της φλυαρίας μας στις προηγούμενες μία-δύο σεζόν.. θα συμπλήρωνα εγώ). Πολύ πρόχειρο κατά τη γνώμη μου.
7. Η Καλήσι σώζεται από το δράκο, στη συνέχεια αιχμαλωτίζεται και τέλος γλυτώνει την κακοποίηση και τους βασανισμούς ισχυριζόμενη απλά ότι ήταν η σύζυγος του Καλ Ντρόγκο. Μάλλον δεν υπάρχει χρόνος (τηλεοπτικός) για βασανισμούς και κακουχίες οπότε έτσι απλά και εύκολα οι βάρβαροι Ντοθράκι τρώνε αμέσως αυτό που τους πετάει η Ντάνι και προχωράμε γρήγορα στην επόμενη φάση που είναι ότι θα την πάνε σε κάποιο μοναστήρι τύπου για πρώην Καλήσες. (Άσε που δεν λέει πουθενά ότι υπάρχουν διάφορες φυλές Ντοθράκι στην κοιλάδα και όταν αναρωτήθηκα "Μα καλά δεν την θυμούνται; Δεν πέρασαν δα και πολλά χρόνια;",χρειάστηκε ο αδερφός μου-αναΓνώστης των βιβλίων- να μου εξηγήσει ότι άλλοι είναι οι Ντοθράκι του Ντρόγκο και άλλοι του Μόρο..)
8. Πέθανε ο άρχοντας Μαρτέλ, χωρίς καλά-καλά να τον έχουμε γνωρίσει
9. Πέθανε η Μυρσέλλα που περιμέναμε να την δούμε 2 ή τρεις σεζόν. Την εμφάνισαν και μπαπ.. την σκότωσαν. Γιατί την κρατούσαν ζωντανή τόσο καιρό; Για να πάει ο Τζέιμι στο Ντορν; Και γιατί να πάει στο Ντορν; Για να λείπει από το Κινγκς Λαντινγκ ώστε να γίνουν όσα έγιναν με τον Σπουργίτη; Και τι βγήκε από την περιπέτεια στο Ντορν; Τίποτα. Στα τελευταία επεισόδια (από το θάνατο του πατέρα τους και μετά) ο Τζέιμι και η Σέρσεη είναι τελείως αποκομμένοι από ότι γίνεται στο Βορρά και στα άλλα μέρη. Δεν αναφέρονται καθόλου στα γεγονότα του Βορρά και των ελεύθερων πόλεων σαν να μην ενημερώνονται ή να μην τους νοιάζει. Σαν να μην έχουν ιδέα για τους "Άλλους" ή για τους δράκους.. Η ιστορία τους θα μπορούσε να είναι μία άλλη σειρά με τίτλο "Οι περιπέτειες της Σέρσεη και του Τζέιμι".
Σίγουρα έχω παραλήψει κι άλλα σημαντικά πράγματα που συνέβησαν στα τελευταία επεισόδια. Το point μου είναι ότι πολλά θέματα για τα οποία είχαμε αγωνία (ή σέρνονταν) για 2 ή περισσότερες σεζόν, ξαφνικά διευθετούνται απότομα αφήνοντάς μας μία αίσθηση βιασύνης και προχειρότητας. Σίγουρα αυτό σημαίνει ότι αναμένονται ακόμα περισσότερες εξελίξεις, αλλά αν είναι να τις ξεπετάει έτσι απότομα σε διάρκεια μία ή δύο σκηνών.. χμμμ.. νομίζω ότι καταντάει κουραστικό ή/και ανιαρό.
Η ανάσταση του Τζον έπρεπε προφανώς για τους ίδιους λόγους να γίνει γρήγορα σε μια σκηνή. Η Μελ όταν έλεγε τα λόγια δεν φαινόταν να το πολυπιστεύει όπως άλλωστε μας είχε διαβεβαιώσει από πριν ότι δεν έχει αυτή τη δύναμη. Το ύφος της ήταν σαν να λέει "Άντε ρε **μώτο ξύπνα επιτέλους.. ρεζίλι με έκανες.." καμία σχέση δηλαδή με αντίστοιχες σκηνές με πρακτική μαγείας που είχαμε δει παλαιότερα από τη Μελ, όπως η γέννηση της σκιάς που σκότωσε τον Ρέηλι (νομίζω) ή η σκηνή με τις βδέλες/σκουλήκια που έριχνε στη φωτιά όταν κρατούσε το μπάσταρδο του Μπαράθηον (αλήθεια τι απέγινε αυτος και άλλες σκηνές όπου φαινόταν ένας έντονος δυναμισμός της Μελ. Ναι εντάξει είναι πικραμένη και μπερδεμένη και αποκαρδιωμένη και whatever, αλλά παρόλα αυτά είναι μία ισχυρή μάγισσα/ιέρεια και θα έπρεπε να βγει αυτό το συναίσθημα στη σκηνή της ανάστασης.. δηλαδή τι να πω;.. το ξεφτίλισαν εντελώς! Και στη συνέχεια το ξύπνημα του Τζον ήταν σε στυλ "Τι έγινε ρε παιδιά; Που πήγαν όλοι;"... Πολύ εύκολο/βιαστικό/πρόχειρο για τη σημασία του γεγονότος. Σαν μας λένε "Αυτό δε θέλατε; Να αναστηθεί ο Τζον δε θέλατε και μας είχατε πρήξει; Όριστε, αναστήθηκε. Άντε **μηθήτε τώρα!"
Η Μπριέν προφανώς κρύβει για κάποιο λόγο την αλήθεια για τη συνάντησή της με την Άρυα. Λογικά θα μας εξηγήσει αργότερα γιατί το κάνει. Αν όχι τότε πρόκειται για άλλη μία υπερπρόχειρη ξεπέτα της παραγωγής.
Ο Θήον θα φτάσει ποτέ στο σπίτι του στην κατάσταση που βρίσκεται; Αν φτάσει παίζει και να τον κάνουν άρχοντα στη θέση του εκλιπόντος πατέρα του; Πολύ βολικό..
Ο αγαπημένος θείος του Τζον ξαναεμφανίζεται στο όραμα του Μπραν. Χμμμ.. λέτε να τον ξαναδούμε; Έχει εξαφανιστεί εδώ και 3-4 σεζόν. Το βρήκα! Θα μας τον ξαναεμφανίσουν και μέσα σε μία-δυο σκηνές ..μπαπ.. θα τον σκοτώσουν! Να τελειώνουμε και μ΄αυτόν...
Γκρίνιαξα κι εγώ και ξαλάφρωσα
Φιλιά σε όλους/ες
Hold the door!