Έγραψα τα γενικότερα πιο πάνω, τώρα στα πιο ειδικά.
Αν έδινα βραβείο σε κάποιο ηθοποιό θα έδινα στο παιδί που έπαιζε το παιδί-Γουίλις-Χόντορ κι ας είπε 1φράση με επαναλήψεις και στο τέλος το γνωστό-άγνωστο "Χόντορ" . Το παιδί με άγγιξε ... Κι όπως είπε κι η Σιέρα
Quote: η σκηνή [u]με τον Χόντορ να πεθαίνει και να "δημιουργείται" ταυτόχρονα[/u], ήταν συγκλονιστική. Και θλιβερή
.
Απ' όσους θανάτους είδα στο GoT αυτός που δεν είδα (γιατί δε φαίνεται καθαρά ή μάλλον έπεται δηλ. εννοείται) αυτός μου συνεπήρε περισσότερο και κυρίως όχι για τέλος του γιατί έχουμε δει πολύ χειρότερους αλλά για τη ζωή που δεν είχε ή καλύτερα για το σκοπό που η "ζωή" τον προόριζε.
Φυσικά τα ίδια συναισθάνθηκε κι ο Μπραν και το έδειξε. Επίσης να αναφέρω ότι στον κύκλο αυτόν ο Μπραν είναι έτσι κι αλλιώς αναβαθμισμένος αλλά πιστεύω κι ως άτομο και ηθοποιός πλέον είναι εκ των πραγμάτων ωριμότερος, αν και πάντα έπαιζε εξαιρετικά αλλά νομίζω ότι πλέον ο "Μπραν" θεωρείται ηθοποιός.
Ερώτηση:
- Το 'βαλα και ξανάβαλα αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω το "σινιάλο" που πήρε η Μήρα απ' τον Χόντορ (
κι έτρξε έξω. Μέχρι εκείνη τη στιγμή φαινόταν οτι ο Χόντορ το διασκέδαζε.
- Το παγοξόρκι του Παγοβασιλιά" , τι κόλπο ήταν που έφυγε σαν φυτίλι αναμμένο κι ανατίναξε την πόρτα;
- Μπραν-"Παγοβασιλιάς" : μου φάνηκε πως και τα ζόμπι είδαν τον Μπραν . Το σημάδι που άφησε ήταν σαν spoil για Χόντορ στο "Χόντορ" . Οκ, τι είχε τσιπάκι εντοπισμού; Τι ήθελε από Μπραν; Τον "Δέντρο" ήξερε που να τον βρει (υποθέτω) αλλά ίσως κι όχι κι ο Μπραν οδήγησε σ' αυτόν . Το γιατί τον ήθελε ... πιστεύω ότι κάποτε θα το μάθουμε. Βλέπουμε επίσης ότι τελικά οι προτεραιότητες των " Άλλων" δεν ήταν η επίθεση στο Τείχος . Επίσης για τα "παιδιά του δάσους" απ' τα βιβλία (νομίζω) ότι δεν εξαφανίστηκαν όλα κι ότι υπάρχουν στο "Μάτι του Θεού" .
- Η άλλη πόρτα πώς ξέφυγε τόσον καιρό απ’ τους «Άλλους» ; Ο Μπραν, κι η Μήρα, πώς με βάση τη λογική πώς σκοπεύουν να ξεφύγουν (χαζή ερώτηση , σε πρώτη φάση τρέχουν «κι Άγιος ο Θεός» ) ; πού σκοπεύουν να πάνε (δεν έχουν κι οδηγό – μην πείτε «Κρυοχέρης» , μιλάω χωρίς sp και πάντα υποθετικά με βάση τη λογική ) ; στο Τείχος; στο Τείχος. Ο Μπραν όμως διαπίστωσε ότι έχει σημάδι με εντοπισμό, άρα θα κάνει κάτι παραπλανητικό, αν έχει το χρόνο και τον τρόπο να ξεφύγει και σίγουρα θα παίξει το χαρτί «οράματα» ή και γουάργκινγκ σε κάτι άλλο.
- Θεωρώ ότι η αυτοθυσία του Σάμμερ ήταν λίγο τραβηγμένη με βάση το ένστικτο (εδώ είμαι σίγουρος ότι θα ακούσω πολλές διαφωνίες, δεν είμαι φανατικά υπέρμαχος της δικής μου άποψης ) . Εδώ η ερώτησή μου είναι γιατί δεν ήταν κι έμεινε δίπλα στον Μπραν; (περιμένω σκυλίσια απάντηση)
- Επειδή «βλέπω» μέσω κάτι σαν «λάιβ-στρίμινγκ» (το Kodi) , οι υπότιτλοι στον τελευταίο κύκλο δεν καταβαίνουν στα ελληνικά , αλλά χτες το χειρότερο ήταν ότι κατέβαιναν σε λάθος χρόνο κι ειδικά (πώς έτυχε) στην «τσουτσουνοφάση» έφυγαν στο 1’ ( κι άντε ξαναδές να συγχρονίσεις κι είχε απανωτά διαλόγους ) ! έτσι δεν κατάλαβα το «ψέμα» , που λέτε εδώ στο φόρουμ , της Σάνσα.
Ο Μελανιχθύς είναι τόσο «ελαφρύς» στα μυαλά ώστε να σηκωθεί να πάει στο Γουίντερφελ; ή αν ήταν μια «σοφή» κίνηση όντως δε διέτρεχε κίνδυνο η περιοχή του κι ήταν όλα καλά κι ασφαλή εκεί γύρω; ή επειδή χάθηκα στους υπότιτλους θα έφτανε με μια μικρή δύναμη πιστών του;
- Υπάρχει ο «κρύος Θεός» «ο δημιουργός του κακού και των Άλλων» ή καλύτερα ο «κρύος Θεός» είναι τελικά τα «Παιδιά του Δάσους» ;
ΥΓ: Θα ‘θελα να επευφημήσω και σχολιάσω κάποια σχόλια μελών μας , αλλά πόσο χώρο ακόμη θα πάρω;
(καλά που δεν πληρώνουμε και eNFiA , αλλά ποτέ δεν ξέρεις … )